Gå til innhold

Hei damer :) Noen forslag her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket i går med min ex, å vi bestemte oss for å prøve og ta det som det kommer. Men fra min side virker det som om han sier det bare for å si det. Jeg sa til han at enten så gir vi faen i hele greia eller så har vi den instillinga på at vi vil at dette skal ordne seg. Han ville ikke gi faen da, men han virker så likegyldig. Jeg klarer ikke liksom ikke å snakke med han om dette, vet ikke hvordan jeg skal få han til innse at vi faktisk MÅ prøve da for å redde dette. Spurte om han ville være med i parterapi men den tanken var han ikke så gira på, synes jo det er fint at han ikke vil gi faen. Jeg elsker han så mye at det gjør vondt, men det er så herlig for jeg elsker den personen jeg setter mest pris på her i verden. Han er min velvære, min smerte, min glede. Vi to er en og samme person, en i gutteform og en i jenteform :)

Jeg vil liksom at vi skal se på de gode tidene sammen, å se på hva som gjorde oss glade og hva vi gjorde mot hverandre som gjorde oss glade osv. Men hver gang jeg begynner å snakke om dette så blir han lei og irritert.

Noen forslag på hvordan jeg kan få satt meg ned å snakket med han uten han blir lei å irritert og hva mer kan vi gjøre for å kanskje redde dette?

Skjønner det blir vanskelig for dere å svare på dette, men kan dere prøve da? hva ville dere gjort da visst dere var i min situasjon :)

takker så mye for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon egentlig, så kan jo prøve å svare deg hvertfall... Selv om jeg ikke får min egen situasjon til å funke så godt ;)

Jeg tolker deg riktig hvis jeg tror du vil prøve med ham igjen? Og at han også vil? Trenger dere nødvendigvis snakke så mye da? Kan jo naturligvis være greit å snakke om ting, men det er viktig å ikke "snakke ihjel" forholdet også... Tror kanskje vi jenter gjør det iblant... Har tendenser i allefall...

Kan dere ikke prøve å finne tilbake til hverandre på andre måter? Skaff barnefri, inviter ham ut på en romantisk middag? Reis bort dere to en helg? Har dere det fint og finner tilbake så vil dere begynne å snakke etterhvert også.. Men la praten komme naturlig! Ikke sånn "nå skal vi snakke og finne ut av dette".

Sånn tenker jeg hvertfall... Prøv å være nyforelska, være kjærester litt....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...