Gidder ikke! Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Oioioi, dette blir spennende!!!! *Vålerenga i mitt hjerte*
Mom2Two Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Her er mannen og eldstemann på Ullevål, og jeg er spent på om de kommer hjem sur eller blid...hehe...... Go Enga!!!!!!
Gidder ikke! Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Sviker?! HØ!! Det er fint for Stabæk å få flere stødige supportere:) Men det har aldri vært og blir aldri meg! Hehe:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 heia stabekk! hoho, dette må bare gå vår vei. to gull hadde vært helt drøyt. ser frem til en del bråk på bekkestua i kveld:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ÅH jeg er såååå glad:) Vålerenga er Cupmestere 2008:o) weeeeeeeeeeee *skåler med champagnebrus*
Ønderkåver Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Regner med at gubben og eldstemann er strålende fornøyde? Utrolig morsom kamp:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 *fantastisk* Kan ikke tilføye mer her, enn hva jeg skrev i min egen tråd - dette er bare helt RÅTT!!! ) Super dag! =)
Mamman til AM&JS Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Dette var en flott kamp sett fra Vålenga øyne:) Var jo heeel rått... Hihih..godt å kunne knuse dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå