Kjærlighet <3 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg har fått mensen :-) !!!!!!!!!! TjoHoooooo!!!! Så endelig er jeg inne i syklus igjen! :-) Og prøvingen kan starte for fullt!! :-) Thihi!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Så koselig å høre:) Masse lykke til med prøvingen:)
atsjo Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Så flott:) håper noe skjer her i gården også snart=)
Kjærlighet <3 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Takktakktakk! :-) Hadde jo egentlig håpet at jeg skulle bli gravid på første el, men det var nok for mye å håpe på når jeg hadde null peiling på nr el var :-) Det eneste er at om jeg blir gravid nå vil jeg ha termin bare to dager før terminen med Aileen, men jeg er bltt "lovet" planlagt fødsel. Så vi unngår den datoen mest sannsynlig. MEN blir jeg ikke gravid før mnd etter vil jeg ha termin bare 9 dager etter den dagen hun døde Og dermed da sikkert igangsatt ganske nært den datoen)...Det går bare ikke.... Så tror vi må hoppe over en pp om vi ikke blir gravid denne mnd..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Uff, det skal ikke være lett! Hvordan går det egentlig med dere nå? Tenkt masse på deg!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 masse lykke til med prøvingen!
Kjærlighet <3 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 Hei Silje:-) Det går bedre, det største sjokket har lagt seg hvertfall... Savner henne mye og det er vondt og veldig urettferdig. Skulle gjort hva som helst for å få henne tilbake. Men brutalt som det er så må livet gå videre....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 jeg fikk jo mensen etter syv uker.. men nå er d 6 uker siden.. skulle gjærne fått pos test eller mens nå altså..
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 GRATULERER!!!!!! din heldiggris.... Jeg venter fortsatt!!!! Smitt meg litt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå