Gå til innhold

Sofus Stol -Produsent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som tar inn Sofus stolen til Norge? Evt har et tlf nummer eller aller helst en e-mail adresse til de?

Kjøpte en slik stol for 2 mnd siden men har kun brukt den et par ganger. Men etter stryk i testene og overskriften farlig vil jeg ikke bruke den mer. Derfor skulle jeg gjerne snakket med de som tar den inn til Norge. Når testenen skriver at stolen er farlig burde de helt klart trekke tilbake stolen spør du meg...

Vet at det skal mye til at det skjer noe og alt det der, men jeg tar ikke sjansen på at den skal klappe sammen...Og er ganske kjipt å ha kjøpt en stol du ikke kan bruke, og vil jo ikke selge den brukt heller når den ikke er trygg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne stolen er vel trygg dersom du bruker den riktig:) Man klapper først stolen på plass og fester det slik det skal festes, deretter setter man barnet i - enkelt og greit. De som testet stolen viste jo med all sin underlige naivitet at de ikke hadde sjekket bruksanvisningen først! Stolen er brukt i åresvis, og vi bruker jevnlig to stk uten at det er noe problem:)

Her er en uttalelse fra leverandøren!

http://data.babyshop.no/Hoystoltestoktober2008.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...