Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 6.november, komm hun. Var 4,7 kg og 51 cm lang, og verdens peneste. Jeg begynte å få kraftige rier kl 2 på natta, sto opp og hadde vonde rier som komm tettere og tettere. kl 6.30 var det bare 1 min i mellom, ringte da føden, dem mente det kunne ta lang ti enda, men at jeg kunne komme når jeg ville. Vi dro kl 7 til sykehuset, hadde da, full åpning 10 cm og dem sa det komm til og gå fort nå, så jeg måtte ikke presse før jeg komm til føde stua oppi senga. Rakk ikke og få noe smerte stillende, men hadde med varme flaska jeg brukte hjemme og holdt mot ryggen når riene komm. 3 timer senere var hun ute, etter en rask og smertefull fødsel, rivna vel alle veier. Hun tok puppen med en gang, og 48 timer senere er vi hjemme igjen, alt skjede veldig fort. Nå har jeg sånn melke spreng at jeg må pumpe etter amming for det fosser bare ut. Amme bh rivna i natt også. >Men greit og ha litt melk i fryseren så sammbo kan gi om jeg skal bort en tur eller noe.
Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 HeiHei=) Gratulere så mye med Amanda:D Det var fint å høre at du dere har fått, å at alt står bra til:D Merket at du plutselig ble borte fra forumet...så regnet med du var så heldig at ting var kommet i gang=) Er 12 dager på overtid, så send gjerne litt fødestøv Lykke til videre=)
Gjest elissa2 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så masse med lille jenta:) 4,7 KG....ikke akkurat en liten baby da.....hun var stor jo....... håer alt står bra til med dere send over litt fødestøv til meg da er du snill:)
jente08 og gutt12 Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så mye med snuppa. Hvordan var det å føde på st. Olavs? Regner med at jeg skal dit om noen få dager:)
2SønnerSmå Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så mye med overstått fødsel =)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer med lille jenta, det er jo ikke lenge siden jeg leste innlegg fra deg her inne. Og nå har det skjedd allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå