Gå til innhold

3D/4D-ULTRALYD ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring /meninger om

Ultralydklinikken Sandvika

vs

Oslo City Legesenter ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på ultralydklinikken i Sandvika og kunne ikke vært mer fornøyd! :)

Han er kjempehyggelig han som tar ultralyden. Var inne der i 45-50 minutter fikk med ca 50 bilder og 7 filmklipp.

Flotte lokaler og topp service :)

Betalte 800 ,-

Skrevet

Jeg har også vært i Sandvika og er kjempe fornøyd=)Han som tok var kjempe hyggelig og var vel inne der nesten en time=)Fikk også fine bilder selv om jeg var der i uke 33!!Kan virkelig anbefales=)Var også på tidlig ultralyd på oslo city legesenter..flinke der også, men hyggeligere i Sandvika, billigere også=)

Skrevet

Vi var på Sandvika i uke 28 og ble veldig skuffet! Så veldig lite, og det var så uklare bilder.

Vi valgte derfor å ta en ny 3d på Majorstueklinikken, og det er vi veldig glad for at vi gjorde! En helt annen kvalitet på bildene- mye klarere! Anbefales!

Skrevet

Jeg anbefaler absolutt utralydklinikken i Sandvika!

Vi var der i uke 28 og vi er kjempe fornøyde!

Lille frøkna mi lå veldig vanskelig til, så de første 45 minuttene fikk han ingen bra bilder...

Da spurte han om vi hadde tid til å vente i 45min (til neste time var over) også kunne han prøve igjen da. Og det gjorde vi selvfølgelig. Og når vi fikk komme inn igjen, var vi der i 30 minutter til, og da fikk han MASSE flotte bilder! :) (Ligger noen på profilen min!)

Hr. Hovind som jobber der er helt fantastisk, og vi lo og fleipet oss gjennom 45minutter! Kjempe god stemning!

Det at han er villig til å strekker seg så langt, uten ekstra charge, for at vi skal få fine bilder av jenta vår er helt fantastisk!

Så, jeg anbefaler absolutt han!

Skrevet

Jeg bare lurer: Er det noe som heter 4D?? Det vil vel si at du ser alle sider OG innsiden?? eller? Hørtes litt for avansert ut

Skrevet

3D er tredimensjonalt og 4D er film av 3D altså du får med en filmsnutt med bevegelser i 3D på dvd.

Skrevet

Vi var på 3D i Sandvika og er veldig fornøyd med servicen vi fikk. De første bildene ble veldig uklare (babyen så ut som en liten gris..), men etter å ha snudd meg over på siden ble det veldig bra bilder. Han sonografen var kjempekoselig!

Det eneste minuset var at han sa veldig tidlig at det var en jente, noe han var sikker på, men jeg ba han dobbeltsjekke helt på slutten og da visste det seg at det var en gutt (fikk bildebevis på dette, så ganske sikker på at det stemmer)... Hadde jeg ikke bedt han om å gjøre det hadde den lille gutten vår hatt en del kjoler og rosa stæsj når han blir født...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...