Gå til innhold

Hva har dere gitt i Farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg hadde litt problemer med å bestemme hva jeg skulle kjøpe i farsdagsgave i år.Var på kjøpesenteret i går og kjøpte bursdagsgave til snuppa for hun blir 3 år i morgen,og kom akurat på at jeg skulle jo kjøpe farsdagsgave også! Hadde jo helt glemt det..Hadde det ganske travelt og knapp med tid.Kjøpte bare et par ullsokker,det trengte han for han har så lite labber og spesiellt tykke.Går alltid med kalde føtter.

Tenkte å kjøpe ullstilongs,men det fant jeg ikke!

Snuppa fikk gi han gaven i sted.Det virket ikke akurat som om han var så veldig glad for den.Han sa tusen takk da,men likevel så virket han ikke glad..Det kan jo kanskje være for at han ikke var helt i form da..Han går på Zipralex og er plaget med angst + at han blir stuptrett bare han spiser.Han fikk gå og legge seg igjen..Håper han kommer seg igjen til i kveld ihvertfall,da tenkte jeg å gi han en farsdagsgave fra bare meg:).Tenkte på massasje etter at snuppa og sønnen min har lagt seg:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du noe i år da?! :)

Jeg kjøpte t-skjorte + vanter. Han ble veldig glad :)

Men forsåvidt, han er ikke pappan min da, så dette var fra mini.

Til min pappa har jeg kjøpt genser.

Skrevet

Sambo fikk en kopp med "pappaen min" og ett lite dikt på. Også ble han vekket av barna med ferske muffins på senga. Og jeg hadde skrevet på ett kort om hvor mye han betyr for meg, og for barna våre.

Bortsett fra det så blir det ikke mye farsdagsfeiring her i huset...

Skrevet

Sitter med masrier på fjerde døgnet, og klarer ikke dra på butikk...

Så her er det lite farsdagsfeiring..

Skrevet

Eg er litt kjip eg da. Pappa skal få ein sms, og eg skal minne dei heimebuande søskena mine på å lage noko godt til han. Samboer skal få teikning med heimelaga pappramme. Egentlig skulle det vanke frokos på senga også, men han ville sove lenge på lørdag, og da sover eg lenge på søndag =P

Skrevet

Marsipangris og Flaxlodd :-)

Skrevet

Mannen min får en god middag. Pinnekjøttet står på ogen og Dronning Maud pudding i kjøleskapet.

Skrevet

Her fikk mannen min 2 par bukser.

Hadde ikke mange buksene igjen som var hele og vi kom over fine bukser til 150kr i en nyåpnet butikk her:)

Skrevet

Jeg spurte hva jan ønsket seg og han sa flaxlodd. Jeg har tatt han på ordet der. Samt at han får kopp "Til min kjære pappa" fra mini.....

Til min egen far har jeg også kjøpt flaxlodd, samt bagasjelapper med bilde av mini.

Skrevet

Ingenting!!! Har glemt alt helt til i dag.. =) Ikke hadde jeg hatt tid eller råd til å ordne noe heller....

Dessuten er begge ungene syke med omganssjuka =)

Skrevet

Ingen gave, men jeg har bakt kake nå, og så blir det svinesteik til middag og riskrem med rødsaus til dessert, noe av det beste han vet. Han setter mer pris på sånt enn gaver...

Pappa er på jobb....men har ringt og sagt gratulere med dagen til ham.

Skrevet

han er på jobb, men fikk 3 pk med t shorter og en genser av ungene, og ny "ull frakk " av meg ..

I tillegg blir det kjøttkaker , og krydderkake til middag ( hans valg) og rent hus ;)

så han burde i allefall ikke klage når han kommer hjem ;)

till pappa og svigerfar har jeg kjøpt en genser og ungene har laget tegning som vi har rammet inn ;)

Skrevet

En bitteliten fotobok med bilder av han og barna

En pologenser

6 flaxlodd

Det nye pondusbladet

og en stor plate med firkløver

Pappaen min fåe 4 boksere og en 5-pack med sokker

Skrevet

Egg&bacon på senga.

Et kort mini har tegnet, med "gavekort" på 30 min masasje av mamma =)

Skrevet

Vi har litt sånn "nazi-ikke spise eller drikke juleting før 1 desember" her i huset vi, og han har lengtet sååå etter å få spise pepperkaker.

Så han fikk et par boksere ei pappabok og en boks med pepperkaker. Det ble stor stas! :)

Pappa og stefar har fått mmsmelding av Adrian spiller trommer på kakeboks-video og god farsdags ønsker. :)

Skrevet

Pappan min fikk sms.

Pappan til barna fikk to Dvd´er og kake. Bestefaren min var også innom og fikk smake på kaka:)

Skrevet

sambo fikk stili t-sjorte,boxer og sokker+ et fint kort som 3 åringen har laget:)

pappan min fikk en blomsteroppsats i går av meg,sambo og gutta, å i dag får han et gavekort på j & j fra meg:)

Skrevet

sambo fikk sove lenge og våknet opp til egg og bacon, nå er han på fotball kamp. har ikke gitt noen gave bortsett fra det, ikke ønsket han seg noe heller:)

Skrevet

Han fikk en cd, "verdens beste pappa" kopp & sokker som står " Nr 1 dad" på.

Han våknet opp til nysteikte rundstykker med masse godt pålegg, som jeg hadde smurt til han.

Nytraktet irish cream kaffe & sjokolademousse kake. Iiiiskald Cola.

Alt servert på senga.

Jeg syns jeg var en flink og snill konemor i år :P

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg har bakt kake også,det glemte jeg å skrive:).

Nei,jeg fikk ingenting som jeg kan huske på morsdagen,er så vant til det fra x`n også,at når det er morsdag er det helt vanlig dag,men når det er farsdag kjøper jeg gave og gir faren til ungene oppmerksomhet..Men nå er min nåværende samboer og faren til snuppa mye dårlig(angst) så jeg føler han trenger litt ekstra!

Skrevet

Her ble det egg og bacon lunsj, før fotballkampen i ro og fred. kaffe og kake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...