GreitÅVæreAnonym Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Når begynte dere med innkjøp av utstyr og vask av babyklær?Jeg nærmer meg uke 28 og kjenner jeg snart tør og har lyst til å kose meg med forberedelser til den lille i magen. Jeg har nemlig masser av tid ettersom jeg er 100%sykmeldt ut svangerskapet (slikter med kraftige kynnere og er redd for prematur fødsel). Har ikke turt å glede meg tidligere, men kjenner at frykten slipper litt taket ettersom dagene går nå. Bør jeg begynne å glede meg og starte forberedelsene? Hva gjør dere/ville dere gjort.? (trenger litt "positiv innsprøytning" og beroligende ord)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 jeg ville begynt å titte litt nå.. tar jo tid å finne det man vil ha også Og man skal jo ikke stresse heller.. Også kommer jula.. og da er det julegaver i tillegg.. så jeg ville begynt nå. er selv 32+2, og har handlet alt. Hadde en del fra første mann da.. Mangler bare noen få små ting nå. Så.. absolutt, begynn å gled deg! og start forberedelsene! Først og fremst, gå til dine lokale babybutikker, ta en titt.. og ta med deg noen brosjyrer hjem GLED DEG!!! =)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Ja, det er sant... Julen nærmer seg med stormskritt, vi er jo snart i midten av november. Kanskje jeg skal våge meg en runde i babybutikk til uken:-) Vi trenger jo alt av utstyr og klær ettersom vi har kvittet oss med ALT etter forrige mann!!!! Gleder meg til å slippe løs gleden.... Takk for tilbakemeldingen=)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg ville senket skuldrene og kost meg hvis jeg var deg! I uke 28 er babyen ganske "stor" og klarer seg oftest veldig bra om den blir født nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå