Med spire nummer fire<3 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg er så usikker hva jeg skal gjøre så jeg skriver her å ser om det er flere av dere med samme erfaring. Er i uke 33 nå, og det er blitt så stille i magen. Jeg har drukket kaldt vann for å se om det blir mer liv da, men synes ikke det. Bekymrer meg etterhvert dette, men tørr liksom ikke helt ringe føden for å spørre da jeg kan virke så hysterisk. Flere som har det sånn, har dere andre råd enn å drikke vann??
2SønnerSmå Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 spis sukker,dytt i magen... Om du ikke føler det hjelper tar du en tlf til føden,så hjelper de deg derfra =)
Lillefot08 Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Ja prøv med litt sukker eller no søtt no. Jeg merka lite aktivitet i magen i 2 dager og dro på ul på sykehuset. De var så snille og søte. Hun hadde bare snudd seg og sparket mot ryggen. Med engang jeg kom hjem var hun like aktiv igjen:) Merker at med engang jeg bekymrer meg, så blir hun rolig. Sikker for å skremme mamman sin litt:) Hvis du er bekymra så bare ring føden. De er så utrolig søte, og du får vite at alt er i orden og får slappet av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå