Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ragnar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker det veldig godt, ikke for poppis og ikke for spesielt!

Hva synes dere?

Har dere noen andre forslag til pene gutte navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke spesielt godt - syns det blir for typisk "gammel mann". I samme kategori som Arvid, Rasmus etc.

 

Men hvis du liker det er jo det uten tvil det viktigste ;-)

Skrevet

Jeg synes det er iiiiiiik!!Har ikke noe forslag...

Skrevet

Hvorfor lurer så mange på hva alle andre mener.

Hvis dere liker Ragnar så velger dere det.

Navnet skjemmer ingen - og jeg har tilgode å se et barn som ikke fyller navnet med ny mening - uansett hva det heter.

 

Mulig det er flest godt voksne som heter det nå om dagen - men disse het jo også Ragnar da de var små...Finnes jo ikke navn som "bare er for voksne".

 

Gå for det du har god-følelsen for!

Skrevet

Navnet er vel greit nok det , men det er et "gammel manns navn " kanskje fordi stefaren min heter det ;)

 

Fine guttenavn, tja, Ole, kristian , henrik ?? Vist du er ute etter tradisjonelle navn?!

 

Selv liker jeg ikke "sånne" navn. ;Men bra vi er forskjellige ;)

Skrevet

Befriende c,h,w og x fritt. Hvorfor ikke? Sønnen min har også et navn som bare gamle menn har. Datteren min har ett gammel dame navn:)

Skrevet

Jeg må rett og slett si det på en pen måte: Jeg hater det og synes det er helt fryktelig.

 

Skrevet

Jeg er heller ikke glad i det, men jeg liker vanligvis norrøne navn godt.

Her er noen:

Sigurd

Sverre

Einar

Eirik

Sigmund

Sigbjørn

Håkon

Olav

Hallvard

Eivind

Øyvind

 

Flotte navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...