Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Ser for meg at det er litt flaut å stå på butikken, hvis det plutselig kommer en foss... :-) Er det mye som kommer? Kjenner man noe forvarsel? :-)
2SønnerSmå Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg våknet av at vannet gikk,syntes det var ekkelt,kom ganske mye med en gang.Men så siden hodet var festet så kom det en skvett her og en skvett der når jeg bevegde meg,så alt kom ikke på en gang =)
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hehe..nja det kan komme uten forvarsel.. bekymrer meg for akkurat det samme... hos meg når eg fikk min første gikk vannet i to pyljer.. Først kom det litt natt til fredagen før eg fødde, mend a trodde eg kun at eg hadde tisset meg ut når eg våknet.. Så fredagen reagerte eg på at eg lak så mye.. Og natt til lørdag skjedde det samme igjen... Tenkte ikke over det da heller, trodde eg kun hadde tisset litt på meg igjen... Før eg kom på badet... hehe.. Det var litt skummelt.. Begynte å grine eg... Da bare fosset resten ut.. Eg hadde null kontroll, og fant fort ut at det var ikke eg som tisset på meg.. Hehe.. eg vil forklare det som en vannballong det går hull på.. bare poff lixom.. hehe.. Men nå vil jo ikke eg skremme deg, for du kan oppleve at det bare lekker litt og litt... Alle er forskjellige.. men i hos både min mor, søster og meg har vannet bare fosset ut.. Det går nok bra skal du se:-) De fleste fødsler skjer heldigvis om natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå