ehtaner84 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 om man gir kumelk ved 10 1/2 mnd alderen? er det virkelig så ille om man gir det 1 1/2 mnd før anbefalt. om man ikke har mer i puppen og barnet ikke vil ha mme. hun spyr av mme. tenkte jeg kunne begynne gi litt morgen og kveld, blandet med vann. eller?
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 begge mine barn fikk det fra di var ca 10 mnd. Som helse søteren vår sa,; det er lov å tenke selv!! Di kan spise yoghurt fra 10 mnd , så hvorfor ikke melk ?! går helt sikkert bra , prøv deg fram litt forsiktig
___ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Sansynligvis skjer det ingenting, men det er sikkert lurt å ta en telefon til helsestasjonen først for å høre om det er noe spessielt du bør være obs på og om det kan være noen spessiel grunn til at hun ikke vil ha MME. Mine var foresten ekstremt nøye på temåeraturen da de gikk over fra MM til MME. Du er sikker på at det ikke er det som er problemet?
ehtaner84 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 hun liker rett og slett ikke smaken på mme. hun brekker seg. hun er ikke alergisk, youghurt går veldig greit. hun får naturell youghurt nesten annenhver dag. så tror det skal gå bra med melk. men bare lurte fordi "de" sier man skal vente til 1 år. hun fikk litt til frokosten i dag, og det syns hun var kjempe godt.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 da er det helt sikkert bare å gi i vei lykketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå