Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det har vært onsdager i det siste? Når og hvor er neste treff?

Vært en del som har skjedd her i det siste så har ikke fått blitt med dere de siste ukene, men denne uka er vi tilbake! Gleder oss til å se alle sammen igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble enige om å møtes i Frognerparken torsdag 13/11. Har pleid å møtes ved hovedinngangen kl 12. Korriger meg, dere andre, dersom jeg tar feil... :-)

Skrevet

Heeeia KIKI. Endelig kom du ut av dvalen ;o) Ja torsdag it is kl 12. Hyl ut hvis du vil være med på julebordet den 20 kl 20. Det blir en artig fest

Skrevet

Da må jeg melde pass denne uken og :( Skal til helsestasjon for 5 mån kontroll med O og H. Får se frem til julebordet neste uke isteden - blir supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...