:Kiki Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Ser det har vært onsdager i det siste? Når og hvor er neste treff? Vært en del som har skjedd her i det siste så har ikke fått blitt med dere de siste ukene, men denne uka er vi tilbake! Gleder oss til å se alle sammen igjen!
* vannmamma * Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Vi ble enige om å møtes i Frognerparken torsdag 13/11. Har pleid å møtes ved hovedinngangen kl 12. Korriger meg, dere andre, dersom jeg tar feil... :-)
Jannec2 Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Heeeia KIKI. Endelig kom du ut av dvalen ;o) Ja torsdag it is kl 12. Hyl ut hvis du vil være med på julebordet den 20 kl 20. Det blir en artig fest
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Da må jeg melde pass denne uken og Skal til helsestasjon for 5 mån kontroll med O og H. Får se frem til julebordet neste uke isteden - blir supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå