Gå til innhold

Til dere med anglesounds eller doppler hjemme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en anglesounds og har hørt hjertelyd fra 12.uke. Nå er jeg 16 uker og de siste dagene har jeg hørt hjertelyden 2 forskjellige steder i magen. Det er vel ca 10 cm mellom lydene..

Jeg lurer litt på om det er 2 inni der, men kan jo bare være at lyden "sprer" seg ?

Jeg skal til lege i morra, og får ul da ( privat) så får nok svar da:) Men litt kjekt hvis noen av dere har noen erfaringer å komme med, og hvordan dere opplever/opplevde lyden :)

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg opplevd også, men det desidert vanligste er at du hører din egen puls, for når du leter og lytter blir du gira og pulsen din øker!

Skrevet

Takk for svar, men det er ikke min egen puls, jeg hører den også veldig godt men den går mye senere. Mannen min har også hørt noen gang, og han kunne også høre lyden 2 steder.

Men kjekt du svarte meg :)

Skrevet

Da er det vel større "fare" for at det kan være to hjertelyder der da! Men det er ikka alltid det er to nurk der inne da! Men det blir jo kjempespennende å se på UL da:D:D Masse lykke til på deres vegne!

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Når den går mye tregere er det din egen puls du hører.

skjer her også stadig vekk det.

Babyens puls ligger på 150 også hender det min plutselig slår inn et annet sted i magen, og jeg vet jo at det bare er ei lita tulle der inne :)

Helt normalt!

Skrevet

Jeg har angelsound hjemme og hører lyden flere steder i magen, men er i uke 27 og vet at det bare ei frøken inni der, Så ta det helt med ro :) Det betyr ikke automatisk at det er tvillinger.

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Sorry misforstod, trodde du skrev at den andre pulsen du hørte GIKK mye tregere :)

Om de går like fort to forskjellige steder i magen kan det nok være to der inne, men de kan også snu seg ganske kjapt inni der :)

Spennende på UL da. Lykke til!

Skrevet

Er nok babyen som gjør litt gymnastikk inni der:)hører også hjertelyden på forskjellige steder,gud for en aktiv liten krabat jeg har inni her:)

Har aldri hørt min egen hjertelyd med angelsounden,hører ganske fort at det er babyen,er sånn kjapp "galloperende" lyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...