annonymus1 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg og samboer snakker om å prøve å få barn. Jeg har fra før en datter på 5. Hun ønsker seg også en baby. Jeg og faren hennes skillte lag for 2,5 år siden. Vi har 60/40 ordning. Datter sliter litt med å ville dra til pappa,og jeg lurer derfor på om noen har erfaring med dette? Hvordan opplever det andre barnet/barna det når den skal til den andre foreldren mens den nye babyen er hos mamma hele tiden? noen erfaringer? værsåsnill å svar
annonymus1 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2008 trenger virkelig hjelp her!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg har en gutt som har blitt 8 og en jente som er 2, han første har en annen pappa så annenhver helg drar han bort, hun minste skjønner vel ikke så mye av det nå ennå tror jeg, men det er ingen problem egentelig... Få baby, det behøver ikke bety at det blir mer vanskelig osv :-) Han som drar til pappaen sin har noen ganger sagt han ikke vil til pappaen sin, men det er bare å oppmuntre og være positiv osv Noen ganger kan han til og med si at han gleder seg sånn til å komme til pappaen sin så han slipper å se meg, dumme meg liksom.. hehehe :-)
annonymus1 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 hehe. jeg tenker liksom at det kanskje blir litt godt for henne å komme til pappa og,for det er vel endel forandringer for henne,med skriking og ikke så mye oppmerksomhet som før. Men er litt i tvil for det. Men det var stas for eldstemann å få¨en baby?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå