Gå til innhold

Ville dere gjort dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstenmann har som kjendt gipset hele det ene benet så det stikker rett ut når han sitter. I morgen skal han begynne i barnehagen igjen. Det har blitt et lite dilemma i dette med å få han inn i bilen min. Jeg har ikke bakdører i bilen og det er forferdelig knotete å få han inn der normalt sett. Med gips og et ben som er slitent og vondt på ettermiddagene her hjemme, og sikkert ikke noe bedre etter en dag i bhg., så tør jeg ikke å begynne å knote med å få han inn bak i bilen. Det er jo ikke så langt mellom hjemme og bhg., bare et par min. i en gate hvor fartsgrensa er 30km. Jeg kunne jo selvsagt kjørt hjem og parkert og gått og hentet han, men da må jeg bære han hjem og det klarer jeg rett og slett ikke for han er tung og uhåndterlig med gips. I tillegg så er det jo ikke alltid like pent vær. Vognen vil bhg. ha inne og den er det heller ikke regntrekk til eller kalesje til å ha over han (lånt vogn).

Vi tenkte da at siden det ikke er så lange biten så kunne vi sette barnesete i forsetet. Sette forsetet helt tilbake for å få sikkerhetssælene lange nok.

Ville dere gjort dette? Hvis ikke, hvordan ville dere løst dette lille problemet?

Det hører også med at jeg er nødt til å stresse med å komme meg tidsnok i bhg. fordi den vikaren dem har fått inn for å være samme med minstemann går kl. 15.30 og da vil jeg forhåpentligvis rekke om jeg ikke treffer for mye kø og drar rett i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret avhenger jo helt av om du har airbag foran eller ikke.....

Skrevet

var akkurat det jeg lurte på også ;)

og hvor gammel er gutten din ??

Skrevet

Om du ikke har airbag, og setet er lov å montere slik, så hadde jeg gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...