Gå til innhold

DÅRLIG samvittighet. . :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo farsdag i dag men pappaen her i huset har ikke fått noe oppmerksomhet enda, stakkars.

Jeg har nyrebekkenbetennelse så han sto opp med Noah i dag tidlig, og vekket meg rett før han dro på fotballkamp:S

Huff, og når han kommer hjem får han en kopp (av alle ting) hvor det står" verdens beste pappa" på og en sjokoladekake jeg har laget av halvfabrikat. .

Noah skal få lage en tegning til han nå så han får den når han kommer hjem også, men han skulle jo ha fått frokost på sengen, fått sovet lenge o.l.

Haha, jeg må være den dårligste samboeren i hele verden.

På morsdagen fikk jeg aromaterapi og et nydelig smykke og dette er hva han får...

Usjameien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener, men synes du ikke at det er litt hyggeligere å gjøre slike ting for hverandre i hverdagen? Settes det ikke litt mer pris på da enn påen dag da noen har bestmt hvordan man skal stå opp, hva man skal spise etc?

Vi har ikke feiret morsdagen, i dag skal jeg lage en god middag og så skal jeg gå ut og kjøpe en kake kanskje.. Men jeg vet at mannen min heller setter pris på små hyggelige ting i hverdagen enn en kake i dag:)

nyrebekkenbetennelse er vondt og alvorlig, så synes du heller skal være stolty over at du faktisk har bakt en kake:) Du er kjempeflinK!

Skrevet

Han får gave og sjokolade kake og du er syk!

INGEN grunn til dårlig samvittighet da nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...