Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hvordan er det om man sier opp jobben mens man er i permisjon? Må man jobbe oppsigelsestiden etter permisjonen, eller?
Tommage♀♂ Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Ja. Men du kan jo høre med sjefen om han vil ha deg tilbake bare for 3 mnd eller om han vil ansette stedfortrederen din
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 heldigvis bare en måned da... Men syns på et vis at det blir så dumt å komme igjen etter et år, for så å jobbe en måned... Har ikke fått meg ny jobb enda, men håper det skal bli... En jobb som er i samme retning som der barnehage og skole ligger..
Krusemynthe Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg "kan" det ikke, men jeg mener bestemt at om du sier opp i permisjonstiden, så gjelder permisjonstiden også som oppsigelsestid. ...
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Tror det er sånn at dersom du sier opp i oppsigelsen å trenger du ikke jobbe etterpå, men om du blir oppsagt så har du krav på å jobbe. Men jeg vet ikke altså.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Ja, får håpe det er slik.
___ Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Oppsigelsestiden kan løpe i permisjonstiden. Det er helt vanlig å si opp mens man er i permisjon. Om du bare sender oppsigelsen i tide er det ikke noe krav om at du skal komme tilbake til jobb etter permisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå