Gå til innhold

Er sambo utro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er saken:

Jeg og sambo har vært sammen i 5 år nå, og har to nydelige barn.

(Jeg kaller han Erik her, ikke hans egentlige navn.)

Helt siden vi ble sammen, er det ei jente som har vært konstant ute etter han. Hver gang de treffes ute, henger hun over han hele tiden. Jeg sa i fra til henne for noen år siden og trodde det hadde bedra seg, men nå vet jeg jammen ikke... Jeg skulle finne et nr på tlf til sambo i stad, og da hadde han fått 3 mld. Jeg hadde ingen planer om å sjekke de, har ikke for vane å sjekke tlf hans, jeg prøvde å trykke den bare bort. Det funka ikke. Jeg kom inn på innboksen, og da ser man litt av mld. Den fikk meg til å bli mistenksom til mld, så jeg åpna den. Det var mld fra ei jente, det skjønte jeg fort. Hun skrev at det var sååå hyggelig å treffe han igjen. (Sambo var ute i går.) Da begynte jeg å lure, og sjekka om det var flere mld fra henne. Det var det... Hun hadde plutselig skrevet mld til han og spurt om han skulle ut i helga, og da spurte sambo hvem hun var. Da han fikk svaret, svarte han " å, er det snuppa mi!:-)". Så avtalte de å gå ut, og at det kom til å bli kjempe koselig, de gleda seg til å treffe hverandre. På en mld i går kveld, så har hun skrevet "når skal Erikmin ut?"..!!

Jeg må ærlig innrømme at pulsen min steg kraftig, og jeg fikk helt vondt inni meg. Som sagt så vet jeg at hun har vært ute etter han i flere år, og nå begynner jeg å lure på om hun har klart det..?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å vite om samboeren din er utro men...

Jeg kjenner igjen meldingsformen. Og jeg har vært på denne "snuppas" side... Hvis ikke de er bestevenner fra gammelt av, så er det noe som skurrer her dessverre.

Skrevet

Okkei, nå har jeg ingenting annet å gå etter enn hva du skriver, men jeg vil tippe at nei, han er ikke utro.

For det første har han tydeligvis ikke nummeret hennes, siden han må sende melding for å finne ut hvem det er.

Tipper hans mannlige ego synes det er litt stas at det er ei som flørter litt med ham. Han flørter kanskje litt tilbake, men det kan jo tilgis:)

At hun kaller ham Erikmin betyr ingenting, egentlig,

Skjønner at du blir varm av sånne meldinger. Ikke noe artig, men tipper likevel at det er ganske uskyldig.

Skrevet

Jeg synes ikke meldingene hørtes så ille ut jeg. Jeg har flere kompiser (også som jeg ikke har truffet på lenge) som jeg kunne funnet på å skrive slike til...

Skrevet

Hvis han ikke allerede har vært det så tenker han nok på det....... Dette er ikke akseptabel oppførsel fra en som er forpliktet i et forhold om en skal si det på en fisefin måte............

Skrevet

Jeg vet ikke om han har vært det nei, men tankene begynner jo å vandre når man ser sånne mld. Og for meg så er det ikke akseptabelt at han kaller andre for snuppa si osv... Jeg ville aldri gjort noe sånt, for jeg vet det kan såre.

Vet jo det evt er litt kort tid for å ha evt klart å være utro, men det kan fullt mulig ha skjedd også, i går f.eks.

Han møter henne stort sett hver gang de er ute, så hva de driver med da, aner jeg jo ikke. Men det har faktisk skjedd noen ganger de siste mnd at han ikke har kommet hjem før i 6-7 tida på morra'n. Jeg har ikke tenkt noe over det, bare gitt han beskjed om at han har å komme seg hjem til normal tid. Nå der i mot, så dukker plutselig de tankene opp...

Det at han ikke har nr hennes, kan evt være så enkelt som at hun har fått nytt nr. Eller det faktum at jeg sletta nr hennes på tlf hans i sinne for et par år siden...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette. Må bare høre litt hva andre tror og mener...

HI

Skrevet

"vanlig" oppførsel blant menn som tøyer lojalitetsbegrepet litt er også å ikke lagre telefonnummer til "snupper" på telefonen...

Skrevet

hmm.. har bare lest hovedinnlegget.. men jeg vil jo bare si at jeg skriver sånn med mine kompiser da.. å jeg vet at samboer skriver sånn med sine venninner.. men han legger jo for all del ikke noe skjul på det. det gjør ikke jeg heller..

hadde blitt stein gal om jeg ikke kunne snakke hvordan jeg ville med mine venner..

kjenner ikke typen din, men typen min legger jo ikke noe i det..

har han begynt å gjemme tlf sin? var han der da du var inne på mobilen hans? se heller etter sånne tegn.. men vi jenter analyserer jo ALT da.. min kjære har også fått gjennomgått sin dose pga jeg har tatt heeelt av over noe som har vist seg å være noe heeelt anna (da ble jeg mektig flau som tok så raske beslutninger)

Skrevet

Vet ikke helt jeg. De kan være ode gamle venner. Og de alltid har skrevet sånn til hverandre uten det betyr noe mere enn bare vennskap.

Han spurte jo hvem det var også, så da hadde han tydligvis ikke nr hennes lagret på tlf.

Så det kan være helt uskyldig eller rett og slett noe snuskeri.

Du må bare konfrontere samboeren din visst du er veldig mistenksom. Eneste han som kan svare deg her. Bare si du skulle lete opp et nr, og hadde ikke planer om å lese den meldinga, men den åpnet seg da du skulle trykke den vekk. Sånn er det vel med de fleste tlf. Min også..

Siden du ble mistenksom på den meldinga, så leste du de andre to også.

Skrevet

ja. konfrontrer han med det.. her inne er det jo livsfarlig å spørre om råd.. er det noen som kan sette griller i hodet på deg å gjøre deg paranoid så er det BIM/DIB jentene hehe..

Skrevet

annonym 11.07 her :)

vil bare si at min samboer kan finne på å skrive hei sexy eller snuppa til sine venninner..sier også hei sexy til kompisene sine hehe..

Så jeg hadde ikke reagert visst jeg leste sånne meldinger på hans mobil (jeg leser ikke sms hans heller da men..)

Skrevet

Han pleier ikke å skrive sånn, eller si sånn, derfor reagerte jeg.

Hadde han sagt sånn til alle, så hadde det vært noe annet. Da hadde jeg ikke bekymra meg i det hele tatt.

Men blir bekymra når han ikke pleier å si sånn, og samtidig vet jeg at hun har vært etter han i mange år...

HI

Skrevet

hmm.. da forstår jeg.. men si det til han.. så du ikke trenger å sitte å ha det vondt..

Skrevet

Problemet er at jeg vet ikke om jeg klarer å forholde meg rolig...

Er det noe jeg ikke fikser, så er det utroskap, og det vet han...

Jeg er i tillegg inne i en periode der jeg overhode ikke orker tanken på sex, noe han er veldig misfornøyd med. Dette gir han uttrykk for til stadighet... Er jo redd for at han skal finne seg det et annet sted, siden han er så misfornøyd... :(

HI

Skrevet

"Nå, Erikmin, traff du noen interessante mennesker ute i går?"

Skrevet

hmm.. forstår det.. å du skal ikke presse deg til å ha sex når du ikke føler at du er helt "der" det burde han være voksen nok til å leve med nå denne korte stunden..

men tankene dine forsvinner jo ikke om du lar være å snakke med han..

har oppførselen hans forandret seg?

Skrevet

Nei, vet jo at jeg må ta det opp med han, men jeg vet nesten helt sikkert at jeg kommer til å klikke. Har blitt svikta på den måten før, så jeg takler ikke mer av det.

Nei, det har vel ikke akkurat forandra seg, men hvis det akkurat har begynt, så er det jo vanskelig å vite...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...