Gå til innhold

Vet kjønnet, men har mine tvil.. Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg visste vel det egentlig før eg ble gravid at eg kom til å få en jente denne gangen, og under min første UL såg eg det selv at det var en liten jente som lå trygt i magen min. Jordmor var oxo 99% sikker på at det var en jente.. På 3D UL sa jordfaren det samme..

Eg hadde rett med sønnen min, og kjøpte inn blåe klær når eg var 3-4 mnd på vei.. så sikker var eg..

Men nå...selvfølgelig, så begynner eg å tvile.. Har ikke kjøpt så mange rosa klær, og har tenkt om eg skulle vaske opp babyklærna til sønnen min for sikkerhetskyld.. Kjemperart.. Selv om eg har sett med egne øyner at det er en jente.. Kanskje eg tror det er for godt til å være sant, at eg skal få en jente.. :-) hehe.. Har bestemt oss for hva hun skal hete, men nå den siste tiden har eg begynt å spørre sambo om guttenavn sånn I TILFELLE...

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte:/ Har en gutt fra før og da trodde jeg det ble en gutt også. Denne gangen trodde jeg før ul at det ble en jente og det sa de også. Har bare vært på en men de mente veldig sikkert at det ble det. Alle andre tegn viser det også: helt annerledes form på magen og mye mindre vann i kroppen enn sist, fosteret har ikke vært så stort som sist, spåing har sagt jente og ringtesten viste det. Men nå på slutten begynner jeg å tvile litt siden "alle" vet om noen som har fått motsatt av det ul viste....så jeg har pakket ett hentesett til gutt også sånn i tilfelle:) Tror kanskje dette kan være en slags måte å forberede meg selv hvis det skulle vise seg å ikke være jente, og at det på en måte er litt uvirkelig at jeg faktisk skal få en jente. Synes det er så kjekt at jeg skal få en av hver at jeg tror liksom ikke helt på det før jeg har jenten i armene mine:)

Men det blir jo selvfølgelig mest sannsynlig det...en jordmor sa til meg at når en tenker på alle de som har fått det kjønnet ultralyden viste så er det en veldig liten prosent som får motsatt!

Gjest elissa2
Skrevet

vi har også fått vite på 2 ul at vi venter ei jente:)

vi har fra før av 2 gutter,så det er litt uvirkelig......det rare er jo at jeg har en gutte følelse........

med sistemann fikk vi også vite at det var ei jente....på 8 ul........

ble estimert til å være rundt 2,8 kg ca......6 dager etter kom en stor gutt på 4,2 kg....så kan tro vi var overrasska:)

ul kan nok i enkelte tilfeller ta feil......men som regel tror jeg det stemmer:)

Skrevet

Jeg har en gutt, og nå skal vi ha jente. Etter flere ul tror jeg det endelig, og har kjøpt noen klær. Men den lille tvilen ligger der likevel. Jeg har jo mest lyst på jente, så det blir en av hver..

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte! På ordinær UL kunne jordmor ikke se kjønn. På 3D i uke 28 sa han radiologen at det var helt 100 prosent sikkert at dette var en jente.. det kunne ikke være en gutt! Likevel begynner tvilen å komme snikende. Er det noen som har 3D bilde av beviset for at de skal få gutt? Vet ikke hvordan dette ser ut, og kunne ha tenkt meg å sammenlikne med det bildet jeg har av kjønnet på vår baby. Kanskje det finnes en side hvor forskjellen på guttekjønn og jentekjønn finnes i bilder?

Inne på profilen min ligger bildet som fortalte oss at det ble en jente. Hun ligger i bleiestilling med bena opp og man ser helt tydelig kjønnet mente radiologen. Gå gjerne inn og se hva dere tror :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...