Gå til innhold

Skulle hatt komfyrvakt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke første gang jeg har glemt ei gryte på komfyren, og blir nok ikke siste heller. Takk og lov for at det ikke har blitt brann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe induksjons ovn neste gang du kjøper ny ovn. De er genial. Jeg har det ikke selv, men vi har en beboer på jobben som har det.

Da slår den seg av selv om ovnen blir for varm, eller det ikke er en kasserolle på ovnen. Er ikke helt sikker, men tror kanskje det ikke er så lett å brenne mat på den heller.

Skrevet

Ja induksjon er helt fantastisk. Det har jeg også lyst på!! Jeg svir ofte ting, og selv om jeg setter plata på 1 så koker det over eller svir seg om det står en stund.Så jeg må ta den av en stund også på igjen.. Er ikke fornøyd med min komfyr i det hele tatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...