Kulå Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Ikke første gang jeg har glemt ei gryte på komfyren, og blir nok ikke siste heller. Takk og lov for at det ikke har blitt brann...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Du får kjøpe induksjons ovn neste gang du kjøper ny ovn. De er genial. Jeg har det ikke selv, men vi har en beboer på jobben som har det. Da slår den seg av selv om ovnen blir for varm, eller det ikke er en kasserolle på ovnen. Er ikke helt sikker, men tror kanskje det ikke er så lett å brenne mat på den heller.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Ja induksjon er helt fantastisk. Det har jeg også lyst på!! Jeg svir ofte ting, og selv om jeg setter plata på 1 så koker det over eller svir seg om det står en stund.Så jeg må ta den av en stund også på igjen.. Er ikke fornøyd med min komfyr i det hele tatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå