Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 .. bare lurer på om vi kommer til å trenge det!!!!
Gjest mphs Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Nei. Det sluttet hun med litt før hun ble 2,5 år. Brukte den lite fra 2 år til 2,5 år også.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Ja når vi er på butikken og når jeg leverer og henter søsknene hans på skole/barnehage.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 sol har søsken brett som er koblet til vogna til lillebror. det har hun hatt siden hun var 20 mnd. nå er hun 27 mnd og bruker det skjeldent .. men det er sikkert veldig forskjellig hva ungene orker
Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Her sluttet firåringen vår med vogn da han var ganske nøyaktig to år.
cathrine&emma Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 mi bruker vogn en del enda, er ikke så veldig mye ho sitter i den, men d hender, oxo sover ho enda på dagen, så ho sover i den oxo!! er igrunnen greit med en vogn vist de blir trøtt og sliten, så kan de sitte å hvile sg i den... særlig om dere skal på handle tur eller by tur osv
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 da tror jeg vi prøver oss uten. tenkte å kjøpe en god trille vi kan ha nå rvi er på senteret også søskenbrett. hun er to nå, og har sluttet å sove på dagen, så til det trenger vi den ikke. men da er det ikke vits å kjøpe helt ny vogn til babyen- da kan vi gi hennes til babyen:)
2SmåTroll Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Vi brukte vogn til eldste var 3 1/2 år. Brukte den når vi gikk lange turer, eller når ho skulle ha en lur. Hadde en lur på dagen til ho var litt over 3 år.
mpmamman Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Han blir 2 i januar og vi bruker skjelden vogn,har en som han sover ute i
*Lissi* Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Har en som blir 3 år i februar, og han bruker vogn e nda. Ikke så veldig mye, men iblant når vi går på tur.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 vår yngste er 3 år og bruker vogn når vi skal til og fra barnehagen, det er et stykke å gå, dessuten hadde det tatt veeldig lang tid om vi skulle gått i hans tempo;)) Ellers så er det veldig greit å ha vogna når en skal ha med sekker og div. utstyr til to barn:) Ellers så bruker vi vi å ha en liten trille liggende i bilen, som vi bruker ved f.eks i dyrepark, handlesenter etc. synes det er veldig greit.
mamma til lille lu:) Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 jepp han blir 3 neste mnd. Vi har lang vei til barnehage og jeg har ikke bil så jeg er avhengig av vogna.
MintCondition Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 Nei, etter at vogna tok opp plass i gangen noen mnd satte vi den ned i kjelleren da hun var 2 1/2 år. Sykler til bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå