Lala & Po Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hei, Noen som vet noe om dette? Når i syklusen skal det drikkes? Fram mot el? Det er jo ikke så lurt med salviete når man er gravid så det er vel lurt å stoppe etter el tenker jeg. Noen som har erfariner med salviete. Jeg drakk det forrige gang jeg ble gravid, men det er en stunbd siden så husker ikke hvordan jeg brukte det. Aner ikke om det var med på å gjøre meg gravid, men værdt et forsøk igjen...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hei Lala! Det skal drikkes før el, når du har hatt el skal du kutte ut siden det ikke er bra for fosteret... Jeg har prøvd salviete en gang..og den syklusen ble en uke lenger..el ble altså en uke forsinket.. Alle andre syklusene før og etter har vært stabile..så jeg tør ikke drikke den mer..
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg drakk salviete sist pp, og jeg ble gravid:) Drakk en kopp hver kveld frem til el. Drakk også grapefruktjuice frem til el. Funka som bare det på meg:) Fikk MASSE el-slim,... LYKKE TIL!
ny83 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 jeg har prøvd d i flere pp men har ikke funka på meg.. drakk en kopp på kvelden i 4-5 dager før el..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Det kan også gi regelmessig syklus. Drikk fra første dag mensen til el, ikke etter el det er MEGET VIKTIG. Jeg fikk regelmessige sykluser i 6 måneder av den, men har ikke blitt gravid.
Lala & Po Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Takk for svar alle sammen Jeg tror jeg tar sjangsen på en kopp om dagen frem til el denne måneden. Ferdig mned tr i dag eller morgen så en ok tid å starte på tenker jeg. Her skal det gå til innkjøp av grapefruktjuice, el-tester, akupunkturtimer og salviete! Lei av å "ikke stresse og tar det som det kommer" Særlig!! Det har jo ikke funka sien februar, så nå tester jeg ut den aktive metoden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå