Mockanin Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 er det da forventet at vi skal stille med skap og skuffeplasser til gjesten? Det er kusinen min som jeg egentlig ikke kjenner så godt som skal bo her. På rommet til minstemann som hun skal sove på, så står det en kommode men den er jo full. Ikke er det plass eller tid til å få tak i noen ny heller. Men burde jeg rydde ut av kommoden så hun får den? Da må klærne til minstemann puttes i poser i så fall. Aner ikke helt hvor jeg skal gjøre av disse heller.
mamman til to gutter Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg hadde vært veldig glad for at du lot meg bo der en mnd og ikke forlangt at du skulle gjøre det mer tungvint for deg selv mens jeg skulle bo der ved å ikke bruke kommoder ol selv. Men samtidig, er det ikke litt tungvint også å ha alle klærne hans inne på rommet hun skal bruke?
Mockanin Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Takk for svar. Jeg er som deg selv, forlanger ikke noe når jeg en skjelden gang (om vi drar på ferie til foreldrene mine eller på hytta til svigers) reiser for å bo hos andre. Neida, kommoden blir ikke tungvindt. Minstemann har en diger gips på hele det ene benet, så det er minimalt med klær han bruker. Tre par sokker har han jo i 6 dager og da har han byttet sokk på det friske benet hver dag. Pysjene sine får han ikke på seg pga. gipsen. Og boddyene bruker vi ikke nå heller. SÅ det bitte lille han trenger av det som er i kommoden har vi tatt ut og fått plass for et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå