skorpionfruen Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 I går hadde jeg verdens mest romantiske kveld. 4 retters middag på en gammel gjestegård. Vi skulle egentlig feire toårsdag. Men kvelden bød på mange overraskelser. Min kjære hadde invitert med en kompis som er fotograf slik at hele kvelden ble dokumentert. Vi nøt et fantastisk måltid før han gikk ned på kne og fridde. Jeg var i sjokk, men FOR en fantastisk kveld. Jeg er herved forlovet og skal gifte meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 åååååååå......... gratulerer :-)
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Gratulere så mye som nyforlovet:))) Skikkelig romantisk kjæresten din:)))All ære til han:)))
skorpionfruen Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk, føles helt rart å tenke på at jeg faktisk skal gifte meg
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Åååh!!! Gratulerer såå masse =) Får helt klump i halsen jeg....skal ikke så mye til for tiden..hehe.... Masse lykkeønskninger =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå