Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 skrev et innlegg her igår om hvordan jeg gruet meg litt til å treffe en fyr jeg har pratet med på internett en stund.. Men det ble vellykket, vi hadde en kjempekjemi og har så mye til felles:) Har ikke ledd så mye med noen på leenge.. Så bor vi like ved hverandre, og på bussen hjem holdt han hånden min og kysset meg forsiktig da jeg skulle av, og fikk melding like etter at han hadde det kjempefin og gledet seg til å treffes igjen snart Har sånn sommerfugler i magen nå!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Heldige deg! Det hørtes deilig ut! Åååå, jeg husker godt det aller første, forsiktige kysset med min mann... Ti år siden, men likevel. Nyt sommerfuglene i magen, du. Ingenting er som starten på noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå