Gå til innhold

daten igår ble vellykket :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

skrev et innlegg her igår om hvordan jeg gruet meg litt til å treffe en fyr jeg har pratet med på internett en stund..

Men det ble vellykket, vi hadde en kjempekjemi og har så mye til felles:) Har ikke ledd så mye med noen på leenge.. Så bor vi like ved hverandre, og på bussen hjem holdt han hånden min og kysset meg forsiktig da jeg skulle av, og fikk melding like etter at han hadde det kjempefin og gledet seg til å treffes igjen snart :D

 

Har sånn sommerfugler i magen nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige deg! Det hørtes deilig ut! Åååå, jeg husker godt det aller første, forsiktige kysset med min mann... Ti år siden, men likevel.

Nyt sommerfuglene i magen, du. Ingenting er som starten på noe:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...