skorpionfruen Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Det var en utrolig vakker kveld. I dag er jeg verdens lykkeligste. Var en fantastisk kveld hvor vi åt 4 retters middag, hadde med oss fotograf (som jeg trodde var der fordi jeg har ønsket meg kjærestebilde i 30 årsgave) så gikk han ned på kne og fridde. Hele kvelden var bare helt nydelig!
piano♫ Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så masse :-). Det hørtes kjempekoselig ut! Tipper du svever litt på rosa skyer nå, ja. Nyt følelsen!
Korse76♥ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer!! Så romantisk og koselig da! Lykke til med bryllupsplanlegging :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Åh, jeg vil og;) Gratulerer masse. Og lykke til.
Mille** Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 *sukk* så romantisk! Gratulerer så mye som nyforlovet. Har dere satt dato enda da? )
skorpionfruen Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk alle sammen. Ja i dag svever jeg rundt omkring. Vi har ikke funnet en dat enda, men iløpet av høsten 2009 en gang. Er jo bare helt merkelig
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så veldig mye: Så kjempekoselig:)
mamma-til-4 Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer masse! Høres ut som om du har en skikkelig romantisk fyr du;)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Gratulere så mye med forlovelsen:) Hørtes kjempekoselig ut:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå