Gå til innhold

Sover pappaene i huset enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør vår - vi koser oss skikkelig her med å pynte kaka, lage go`frokost og tegne tegninger til han. 5-åringen er helt i hundre. Han elsker stearinlys, og vil at vi skal slokke lysene, ta for gardinene og tenne haugevis av telys. At det er søndag formiddag er liksom underordna, skal vi kose oss skikkelig, skal det være slik. 3-åringen surrer også rundt og "pynter". En lekebil står på bordet. Jeg spurte om ikke han skulle rydde den på plass? Fikk til svar: "Nei, mamma, den er kuuuul, den er til pappa".

Om en times tid eller så skal vi opp med kaffe på senga, samt en bitteliten pakke. Koselig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han sover. Jeg har forøvrig nettop stått opp. Hurra for barntv om morran.

Skrevet

Her sover far i huset enda, men nå holder jeg på med frokosten til han, så nå må han stå opp.... Hihi : )

Skrevet

Kake skal vi forøvrig ha senere i ettermiddag, har invitert mine foreldre og svigers....

Skrevet

Vi har akkurat spist frokost alle sammen. Jeg ordnet med kakao, egg og hjemmelagede rundstykker (han er ikke glad i kaker, og ihverfall ikke til frokost, hehe..), og ungene vekket han med pakke og kort på senga. Han fikk en bagasjelapp med bilde av ungene på. Likte den så godt at han ville jeg skulle bestille flere. :o)

Skal snart i bursdagsselskap, så jeg slapp å bake kake i dag. ;o)

Skrevet

Hørte bevegelse i etg. over nå, men det er ikke verst å få sove til 10.35 da :-)

Skrevet

Off bare jeg så får dårlig samvittighet nå?

Jeg lå lengst idag (også), far i huset måtte stå opp med jenta på 4 år. Han måtte stå opp i natt når hun begynte å gråte og har faktiskt stelt alle tre barna idag..

Har ikke en gang kjøpt noe til han.

Nå har jeg baket kake da, som vi skal ta med opp til min far og spise der.. Men mannen måtte lage middag i mens hehe..:)

Sukk dårlig kone jeg er da..

Får gjøre det godt igjen en annen dag..

Til min unnskyldning pleier jeg ikke få noe jeg heller på morsdagen..

Skrevet

En må begynne:) hadde ikke vert koselig da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...