Gå til innhold

Smerte helvete... Orker snart ikke mer


Gjest

Anbefalte innlegg

Har hatt modnigsrier noen dager nå med 4-5 min mellomrom. Var på kontrol i går men vannet var ikke gått. Rienes hyppighet har ikke økt men det har derimot smerten. Har tremin 13/11...

Snakket med føden i går kveld og fikk noen tips for å lindre smerten, varm dusj, varmeflaske, hvile evt paracet. Men ingenting funket.....

Smertene øker og jeg aner ikke hva jeg ska gjøre orker ikke ha det sånn. Kjennes ut som noe er på vei til å eksplodere!!!

 

Noen som har noen gode råd til en desperat snart mamma?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, der greide jeg visst å slette hele innlegget mitt, prøver en gang til jeg. (Vanskelig å gjøre to ting samtidig telefon _og_ pc ;) )

 

Min trøst til deg er at smertene du har nå sannsynligvis ikke er bortkastet. For hver ri har du en mindre igjen før du har småtten på brystet.

 

Jeg hadde slike modnings-/masrier den siste uken før fødselen, sterkest ca en uke før. De kom skikkelig tett, så vi var inne på sykehuset for en sjekk. Da hadde jeg bare en cm åpning, men var moden. (Litt nedtur, men sånn er det bare..)

 

De par siste nettene før fødselen hadde jeg faktisk bare sterke kynnere/svake rier, men når vi kom inn til sykehuset hadde jeg 4 cm åpning og var veldig moden. (Dro inn på grunn av en liten vannavgang som var litt misfarget - fødselen startet et par timer etter vi kom inn.) Det var en veldig god nyhet å få, i tillegg til at de sterke riene uken før hadde forberedt meg godt til fødselen. Jeg fikk faktisk ikke like sterke smerter igjen under fødselen før jeg var oppe på 6-7 cm åpning..

 

Husk å puste, inn med nesen ut med munnen - det ble ihvertfall helt avgjørende for min opplevelse av smerten og fødselen.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det slik siden natt til torsdag.....

 

ER SÅ SLITEN AT JEG TROR JEG DØR.....

I morgen vil jeg be om hjelp på sykehuset,,,,jeg er jo helt utslitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...