Gå til innhold

Gratulerer til alle augustpappane :-)


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

O ligger og purker og sover, mens vi andre har vært oppe siden 0630. Magnus har tegnet en tegning til han, og om et par timer tenker jeg vi toger inn med frokost på sengen til han :-)

 

Serere i dag skal vi lage biff middag. Tror det blir en god søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig koselig ut!

 

Her har vi feiret med fotballcup. Pappaen er med på et bedriftslag som har spilt cup i helgen. De ble slått ut i 8 dels finalen. Så langt har de ikke kommet noen gang før. Så fikk han med seg cupfinalen på tv også før vi åt rømmekake. Han har kost seg med å spille Wii med Kristoffer og i kveld blir det Hornblower film! Tror han syns det har vært en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg og ungene oppe 6:15. Sjelden vi er oppe så tidlig, men Linea lå våken og sang og da var det bare å karre seg opp for oss andre også. Lå og amma så Linus sov jo ikke akkurat. ;)

 

Koste oss i stua til pappa sto opp i ni tiden. Da fyrte vi i peisen og laget frokost. Rett før kampen kom pappa seg i dusjen og først i pausen fikk jeg kommet meg ut av pysjen. Deilig! (Vi er ikke så opptatt av fotball forresten, men det er jo lokallag så da er det jo spennende. Dessuten er den ene spilleren fra her hvor vi bor.)

 

Spiste middag hos svigers kl 16 og så var det hjem og legge unger kl 19. Nå sitter vi og slapper av i stua. Mannen ser på film og jeg bretter tøy. Deilig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...