Gå til innhold

Hvordan bli kvitt hemorrider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så VONDT!

Kjøpte krem i går og synes det var mye bedre i går kveld, men nå er det like ille igjen.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må bruke kremmen litt lengre enn det for å at den skal virke.

men spist fiber mat og drikk mye vann

Skrevet

Takk for svar. Trodde kanskje det ble bedre raskt siden jeg hadde mindre vondt går

Skrevet

Kjøp sceriproct salve på apoteket. Få resept på scheriproct-stikkpiller av legen. Smør inn hemoroidene jevnlig med salven, og dytt de inn igjen.

Jeg hadde så store hemoroider etter fødselen at jeg lå og gråt om natten, hadde ikke sjans til å sove for det var så fryktelig vondt. Var alvorlig i tvil om jeg skulle klare å ta meg av babyen, og var faktisk inne på tanken at dette var ikke verdt det... :(

Men, det tar litt tid, det blir gradvis bedre, og til slutt blir de borte. Hos meg tok det nok ca 14 dager fra jeg startet behandling til de var borte, men de blir jo bedre gradvis, heldigvis!

Huff, det er faktisk ikke ny fødsel jeg gruer meg til hvis jeg skulle bli gravid igjen, men om jeg skulle få dette en gang til, helt JÆVLIG var det :(

Skrevet

Jeg har noe som jeg tror kan være hemorider.

Enkelte ganger etter avføring hovner jeg opp/ svulmer opp. Men dette er ikke vondt, og forsvinner etter en liten stund. Det som plager meg er at jeg har hatt en sånn "klump" i noen år som ikke forsvinner, det er liksom bare en stor hudfold/klump..er det hemorider? hva må jeg gjøre for å få den bort? må den fjernes kirurgisk?,og kan jeg gjøre det uten narkose, altså bare vanlig bedøvelse så jeg slipper å sove? kan jeg dra hjem rett etterpå?

Skrevet

Må man ha legetime for å få det, eller holder det med å ringe å forklare problemet?

Skrevet

slet littt med dette etter fødsel, men gikk bort av seg selv, brukte ikke noe. hvis det er skikkelig ille synes jjeg du bør gå til legen, de kan sikkert gjøre noe. lykke til:) vet hvor vondt det gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...