Gå til innhold

kuleste vogna ever!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en kjempe fin vogn da..:) Men personlig ville jeg ikke ha kjøpt hvit vogn.. Da må du være veeeldig forsiktig med den, feks når du skal ha den i bilen, syns hvit farge er veldig utsatt.. Ihvertfall hvite klær..:)

Vi har emmaljunga vogn, dem har mange fine farger å velge imellom..:) Er veldig fornøyd. Valgte en mørk farge.. Slipper man å vaske bagasjerommet hver gang vogna skal i bilen, he he.. :)

Lykke til med valget! =) Gå for den vogna du har mest lyst på! =)

Skrevet

aaah, flaks jeg sovna igår. tenk den vogna i en norsk vinter.. pelsen villa sett ut som noen drukna katter :S

meeen, hadde den funtes i sort hadde den vært solgt!

Skrevet

Godt det finnes ulik smak, så ikke verden blir så kjedelig. For meg så var dette en av minst aktuelle jeg noen gang har sett... ;-)

Skrevet

hahahahaaa, godt å høre :) Men skrik ut om noen finner den i sort! :P den var rå spør du meg ;) kanskje noe med hormonene å gjøre...unnskyldt?

Skrevet

jeg syns den var dødssøt ! :D har en greie for fluffy stæsj ;)) men, hvit er jo ikke spes praktisk...men, den er nok søtere i hvitt enn sort....:) smak og behag lenge leve ;))

Skrevet

Jeg synes den er kul jeg da:-) men upraktisk med hvitt

Skrevet

syns den var dødsharry jeg da..=) Men er jo artig med litt annet enn simo vogner/emmaljunga vogner rundt omkring også.. selv om jeg personlig er mer der ;)

Skrevet

TA DEN, TA DEN, TA DEN!!!!!

Den er bare så kul. Og mest av alt: Spesiell!! Verden (Norge) er full av kjedelige, mørke og fornuftige vogner.

Skrevet

Eh....dette er den styggeste vogna jeg vet om :) Må le hver gang jeg ser den....Men så er da smaken forskjellig, mulig du ville synes mine vogner er fæle ;).

Dessuten har jeg ikke hørt så mye bra om Babydreams.no. Anbefaler deg å google det, mulig du finner noe info om den nettbutikken der.

Skrevet

Haha, godt vi er forskjellige! Det der tror jeg er den styggeste vogna jeg NOEN gang har sett :D

Skrevet

har sett at de har den derre i alle slags farger og mønstre...

personlig syns jeg at den er så stygg at den faktisk blir kul, fordi den ser så jævlig ut!

hi hi, men kult at det er så mye forskjellige vogner på markedet, også i utseende. noe for enhver smak =)

Skrevet

Synes den siden (www.babydreams.no) har så mange skrivefeil på alle omtalene at det blir litt pinlig, får den til å virke uproff... www.brio.no, www.simo.no eller www.emmaljunga.no hadde aldri inneholdt den mengden skrivefeil, eller noen skrivefeil i det hele tatt... Bare en tanke... Men vogna var kjempestilig forresten ;)

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

hehe kul vogn. men ikke noe jeg kunne tenkt meg men heldigvis er vi jo forskjellige. ikke stygt ment men tenkte på cowboy laila når jeg så den vogna. vet ikke hvorfor men sikkert for di jeg har en hvit cowboy hatt med pels rundt. men viss du absolutt vil ha den vogna må du jo kjøpe den. hvis ikke kommer du sikkert bare til og angre. :)

Skrevet

Beklager, men denne vognen er noe av det styggeste og mest harry-aktige jeg har sett...

Skrevet

helt enig frk_fjas.

men smaken er som baken da :P den er delt :D

Skrevet

Jeg likte vogna jeg, den hvite passer kanskje best til ei jente. (tenkte på en jetnebaby da jeg så den).

Skrevet

den er litt sånn snøbarna-aktig ;) Når dere sier det, så ser jeg faktisk for meg lene-alexandra (sånn hun var før) med denna vogna, hihi. Jeg får vel heller bare ta den emmaljunga-vogna jeg først kika på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...