Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Mellom to onder (du har ikke noe valg du MÅ)... Hadde du a) Dyppet tannkosten din i doskåla som er full av diarèbæsjen som svigerfar glemte å skylle ned og pusset tennene dine med den uten å ha på vann eller tannkrem eller hadde du Sugd på den blodige tampongen din som også hadde tatt turen innom mannen din sitt rompehull ???? Ok, jenter: pest eller kolera? Kjør debatt.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 oi, jeg tror du kjeder deg like mye som meg.. Men vet du hva, jeg hadde tatt livet av meg heller enn å gjøre noen av de alternativene altså... lol .-) Hvor kom de syke syke ideene dine fra??? lol .-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hihi, si det... Som du sier, kjeder meg;-)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Nå kommer d visst mange mennesker hit.. tenker at det hadde vært bedre å kjede seg enn å ha mange fulle og rare mennesker her.. lol ._)=
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Det er jeg jaggu enig i!! Jeg synes det er DEILIG å kjede seg, ser på det som et luksusgode:-)
prebs Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Takk skarru ha! Nå ble lunsjen min ikke så fristende gitt...;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Defintivt alternativ . Spiser heller mannens bæsj enn svigerfars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå