Gå til innhold

Utleie - bordell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ei uke i Tromsø på besøk hos vår kjære familie der oppe:-) Herlig å komme seg bort en stund!! og godt å være hos mamma og pappa!! :-) Men her en kveld hadde jeg to anrop fra ukjent nr.. dagen etter ringte mannen min og fortalte at politiet hadde ringt han og meg for å informere oss om at leiligheten vi leier ut i byen ble brukt som bordell... mest sansynlig for stakkars jenter som er offere for menneskesmugling.. utrolig ekkelt!! Mannen min dro dit, kom seg inn og skifta lås! ingen som var der da heldigvis.. utrolig ekkelt!!! Så nå er leieforholdet opphørt, merkelig nok... og vi slipper anmeldesle for hallikvirksomhet... for en jævlig verden vi lever i!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufff.. så guffent......

Verden er nok ikke alltid som vi ønsker at den skal være. Godt at politiet følgte med. De visste nok at dere var uskyldig. Det er nok ikke første gangen som det skjer.

Får håpe at dere finner noen ordentlige mennesker som kan leie leiligheten. Hvis dere orker å leie den ut igjen da?

Skrevet

Uff og æsj så ekkelt! Fint at det var tomt akkurat da mannen kom dit da, så dere slapp å kaste noen ut sånn direkte. Håper det nå har spredd seg i miljøet at akkurat den leiligheten ikke kan brukes til dritt og misbruk slik at dere trygt kan leie ut på nytt.

Skrevet

Det var noe dritt!

Godt politiet ringte og fortalte om virksomheten. Utleie til prostituerte betraktes som hallikvirksomhet så det var jammen bra at mannen din fikk skiftet lås så kjapt!

Skrevet

Uff så ekkelt :S

Men så fint at politiet tok kontakt da!

Må ha vært ganske rart å gå inn i den leiligheten når man visste hva som vanligvis foregikk der tenker jeg.

Stakkars damer!!!

Får håpe de får tak i disse folka og straffa dem skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...