♥Snulder Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har i dag gjort noe jeg aldri har gjort før... dratt på kortlagingstreff med 16 ukjente damer!! Gruet meg leeenge... og utsatte avreisen så lenge at jeg kom 5 timer etter de andre! Men uannsett... jeg møtte opp.. med en plan om å bli ferdig med julekortene!! Og tro dere meg!! Det gikk skikkelig bra!!! .... hvis jeg hadde hatt to stykker å sende julekort til..... hehehe... Resten av tiden satt jeg og skravlet eller var ute og tittet på regnet;=D Flink eller???!!!
Reveenka Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Så kult, du er jo blitt skikkelig tøff etter at du mannet deg opp til et modentreff for noen år siden - et kortlagingstreff inneholder sikkert ikke øksemordere slik som et moden treff gjør av og til... ;-) Jeg har nylig mottatt et kjempefint kort i posten fra ei jeg kjenner, og syns det er INNMARI koselig å få hjemmelagde julekort i posten! (dårligskjulthint...) c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jammen har du tøffet deg opp siden "sist" ja:-) For det var jo superskummelt for deg husker jeg:-) Og tenk at du ble fridd til den samme kvelden, uten at øksemordere eller andre galninger fikk ødelagt! Hahahahahaha, og når jeg tenker etter så har vi jammen hatt det like morsomt hver eneste gang siden du;-D Jeg husker godt det første møtet vårt jeg! Spente og lattermilde var vi også, og ennå mer lo vi utover kvelden:-) Og julekort ja...............hint hint;-D Det fine jeg fikk nå sist står på utstilling her nemlig:-)
Karomamma Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Så stilig!! Veldig flink, er du!! Både til å dra på treff og lage julekort!! Min adresse er som før, opp en trapp osv. Hint hint og dobbelhint...
Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Så tøft gjort da!!! Å pleie hobbyen med å dra på kurs er lurt.Om man skravler eller får gjort noe,det er vel det samme. Skulle gjerne sett di jeg.For etter som jeg forstår så kan du virkelig dette.Flink er du =))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Her kommer tøffe, tøffe, tøffe, tøff......yeah yeah;-) Så kult, det er skummelt med nye møter. Men veldig gøy og givende når man først har kommet seg dit:-) Effektiv eller ei??? Det kommer an på øyet som ser. Er det ikke noe som heter effektivitet fordi jeg fortjener det?????? Julekort ja...... får jeg av deg, skal du få av meg;-)
Reveenka Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Vil bare minne debattantene samt HI om at det også her er prinsippet "førstemann til mølla" som gjelder. Så iom at det foreløpig kun er produsert to kort, så - ja, jeg sier ikke mer...... c",)!
Ronja65 Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Så kult og så tøff du er... Her ble det bestillt julekort på postfoto i år.. med ferdig tekst....Ja. ja... men jeg likte i hvertfall og strikke en gang:-)) Fast det var ikke lett og fotografere fire "gærninger" som ikke kunde se normale ut samtidig....og smile samtidig....Thi hi.
♥Snulder Skrevet 13. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2008 Hehe.. jeg tror jeg har en 4-5 kort tilsammen nå! Men bare så det er sagt.... Det er mye koseligere med Dibbe-treff altså! Hobby er litt sånn derre jobb... til sammenligning;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå