Gå til innhold

Hva bør en kjøpe til ei som har termin i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag? Blir jo litt busy fremover, ser ikke for meg en eneste passende presang.. Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du til henne eller babyen?

Skrevet

Til henne. Hun har jo alt til babyen, og vil jo uansett kjøpe noe til babyen. MEn vanskelig å finne en passende gave til henne som hun får bruk for fremover som hun ike alt har anskaffet.. Tøfler jogebukser og alt sånn har hun jo sikkert kjøpt alt.

Skrevet

kjøp en helt vanlig barselgave som du hadde gjort uansett årstid?

Kan jo kjøpe nøytrale klær til babyen, eller noe annet enn klær også.

Jeg har fått smekker, sengsett og pledd også jeg til lillegutt :)

Så hva med et fint deilig babypledd? Er jo bare å finne et som kan brukes av begge kjønn det :)

Skrevet

å til henne du tenkte på..

Hva med en god bodylotion?

Skrevet

Men skal kjøpe en ting til babyen. Men til henne er verre. Synes kanskje det blir litt feil å kjøpe til babyen og gi til henne og.

Skrevet

Masse fine smykker som ikke er så dyre, skjerf eller andre tilbehør til klær. Selv om hun har termin eller føder i jula så liker hun vel å pynte seg litt og se bra ut? Hva ville du ha kjøpt hvis hun ikke var gravid da? Hva er forskjellen...

Skrevet

Ja, god ide med accesoirer (eller hur det skrives)

Forskjellen er at klær blir feil for man vet aldri str til ei som nettopp har fødd. Og det faktum at hun sannsynligvis nettopp har kjøpt inn alle slike komfort-saker selv som er typisk å ønske seg. Og at hun blir bissi med baby, så ikke så mye bruksting hun får tid til kanskje. Men smykker og sjal og slik er jo som sagt god ide det.

Skrevet

Gavekort på aromaterapi o.l. inkl barnepass :-)

Skrevet

Jeg fikk dyr shampo/balsam, bodylotion og dusjsåpe i barselgave, satte veldig pris på det.

Deilig med litt luksus etter fødsel, slik at man kan føle seg litt bedre, og ville aldri kjøpt noe så dyrt selv, går som regel i palmolive osv.

Jeg vurderte å kjøpe åpen time hos massør til venninna mi, men visste ikke helt om det var noe for henne, så det blei ingenting, men kanskje det kan passe for din venninne? Det er også sånn luksus man ikke unner seg i hverdagen, og som kan brukes når hun har tid.

Skrevet

Et gavekort på hudpleie/spa, herligt å få litt tid for seg selv å få stelt seg litt etter et helt svangerskap kan jeg tenke meg:)

Skrevet

Hva med gode hansker som hun kan bruke når hun skal ut å trille:) Men lue til kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...