blond Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=4775 Jeg var sikker på en ting og resten var tilfeldige svar. Hva med deg?
Northernlights Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg vet iallefall at fornavnet hans er Barack ;o)
blond Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Helt håpløs i kveld, på tide å gi seg DEFINITIVT!! Flau nå (nikker og ser skamfullt ned i tastaturet)... natta....
Northernlights Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Tok testen. Var sikker på at faren hans var Indonesisk, men det var jo ikke et alternativ engang. Fikk en del feil..men også en del riktig. Kan ikke gå rundt og vite riktig alle detaljer. ;o) Men jeg vet at de skal adoptere en hund fra en sånn omplassering for dyr greie.
Raych Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Klarte 9 av 13. Visste sikkert 6, og gjettet på 3:)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 6 av 13 rette, uten hint! hehe...vill gjetting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå