Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har det, og når jeg får utbrudd blir jeg så utrolig dårlig. Starter ofte med verking nedover rompe og lår på den siden utbruddet sitter, og veldig hovne og ømme lymfekjertler i lysken. Så får jeg feber og verking i hele kroppen. Kjennes som skikkelig influensa. Flere som har det sånn? Det er skikkelig plagsomt. Blir av og til så dårlig at jeg må holde meg hjemme fra jobb. Til og begynne med skjønte jeg ikke at det var herpesutbruddene som hadde skylda når jeg ble dårlig, men skjønte jo etterhvert sammenhengen.... (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå