Gå til innhold

Noen her med herpes....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det, og når jeg får utbrudd blir jeg så utrolig dårlig. Starter ofte med verking nedover rompe og lår på den siden utbruddet sitter, og veldig hovne og ømme lymfekjertler i lysken. Så får jeg feber og verking i hele kroppen. Kjennes som skikkelig influensa.

 

Flere som har det sånn? Det er skikkelig plagsomt. Blir av og til så dårlig at jeg må holde meg hjemme fra jobb. Til og begynne med skjønte jeg ikke at det var herpesutbruddene som hadde skylda når jeg ble dårlig, men skjønte jo etterhvert sammenhengen.... :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...