sulli Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har det, og når jeg får utbrudd blir jeg så utrolig dårlig. Starter ofte med verking nedover rompe og lår på den siden utbruddet sitter, og veldig hovne og ømme lymfekjertler i lysken. Så får jeg feber og verking i hele kroppen. Kjennes som skikkelig influensa. Flere som har det sånn? Det er skikkelig plagsomt. Blir av og til så dårlig at jeg må holde meg hjemme fra jobb. Til og begynne med skjønte jeg ikke at det var herpesutbruddene som hadde skylda når jeg ble dårlig, men skjønte jo etterhvert sammenhengen.... ( (Ligger på anonymforum også, for de som vil svare anonymt)
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 hadde det ganske ofte før, men nå kommer det bare hvis jeg blir psykisk sliten og/eller stresser mye. blir også ganske slapp men ikke veldig dårlig.. men får utrooolig vondt. mange som sier at herpes ikke gjør vondt, men den gang ei! =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 har ikke annet enn på leppen gitt, og får som hun over her kun utbrudd når jeg er stresset eller på vei inn i en depresjon. slitsomt. gjør jo ikke vondt på leppa da, men jeg lærte i helsefagtimene at utbruddene blir mindre smertefulle etterhvert og mindre "bi-virkninger" ala dine. har du hatt mange utbrudd?
Dailis Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Har bare på leppen. Men får veldig vondt av det, har hatt få utbudd og bare i skikkelig stressituasjoner. Men jeg får det veldig kraftig når jeg får det. Uff, høre ille ut å ha verkingen over så store områder....
sulli Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Ja, har hatt MANGE utbrudd. Ble smittet for 12-13 år siden, og kan si at det IKKE blir mindre smertefullt etter hvert. Det går veldig i perioder, og nå har jeg hatt noen måneder uten utbrudd, før det startet forrige uke. Kan gå mange mnder mellom utbrudd, eller kan ha så hyppig som hver mnd. Bivirkningene er faktisk sterkere nå enn tidligere syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå