Bare oss to <3 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 famili/venner, hvor mange å hvem er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 i min dåp ba jeg kun onkler og tanter til barnet, faddere og mine/hans foreldre å besteforeldre på begges sider. har så stor slekt at jeg ikke kan be alle + at vi har slekt i utlandet, alle kan ikke fly opp hit for 1 dag heller.
baima Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 det vanlige er vel nærmeste familie til barnet, det vil si foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn event oldeforeldre og faddere. alt av barnet.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Vi skal ha kun nærmeste familie og faddere.
Nurkfrid Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Skriver under på det de andre sier om nærmeste familie. Som venner, har vi kun vært invitert til andres venners dåp når en av oss har vært fadder.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Vi bor mange mange mange mil unna våre familier. Til dåpen inviterer vi våre søsken m/familier, våre foreldre og våre besteforeldre. I tillegg inviterer vi noen få venner fra byen vi bor i. Vi ser på de som en slags familie. Det er de vi spiser søndagsmiddager med, feirer bursdager med og vi vil gjerne at de skal være med oss på denne dagen. Jeg tror derimot ikke at noen av de vil bli valgt som faddere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå