trarve jente25.01.07 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 har hatt mye blankt tjukt slim jevnlig i dag, noen som hvet hva det kan vere. har ikke hatt noen form for slikt før eller utflod før.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Ja dette høres ut som slimproppen:D Så spennende da!
trarve jente25.01.07 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 oi, det høres spennende ut, hadde kanskje mistanke om det, men trodde at den var full av blod og brun osv.
Daquiry Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Dette har jeg hatt flere ganger, og det uten blod og slikt, så jeg tror dette rett og slett bare er utflod....beklager å måtte si det....er veldig utålmodig selv, men prøver desperat å ikke finne tegn på at noe er i gang...;-). Blir så skuffet da.....
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 hmm.. ble litt bekymret jeg nå. jeg har hatt ganske mye slim i en liten periode. Men hadde ingenting blod eller brunt i. Så jeg tenkte ikke på at det var proppen som hadde gått.... For har hørt det skal enten være brunt eller blod i.
Girlygirl83 Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg har hørt at den kan være helt blank også.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Det har eg hatt et par ganger og, spurte jordmor ka det kunne være og ho sa det var nok sikkert bare utflod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå