mamman til Karoline Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hurra! I januar skal vi begynne prøvinga!! Det er jo ikke lenge i gjen, litt skummelt, men gleder meg masse!! Vært sammen med mannen i 5 år, begge har faste jobber og hus så alt ligger til rette Er det flere som skal starte i begynnelsen av 09??
stinemor87 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hei så koselig:) Skal ikke begynne i begynnelsen av 09, men sånn ca midt på sommeren. Har noen ting vi skal bli ferdige med først. Han skal bli ferdig med studiene, også skal vi på en tur, som vi tror det er lurt å ta før jeg blir gravid, i begynnelsen av juli. Men da går startskuddet!! Gleder meg til å slutte med plasteret, det blir om fire måneder, vil ha noen måneder å få regelmessig mens på før jeg begynner å prøve... Men lykke til med prøvinga, det går nok bra:) Det er jo ikke lenge til i det hele tatt;) heldiggris;) hehe
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei! Ja vi blir prøvere i Januar.. Slutta på pilla i Juli.. Da var vi igrunn klare.. Så plutselig er det liksom så mye som skjer fra nå til jul, så vi har bestemt oss for å vente til januar.. Da blir det full rulle:) Gleder meg kjempemasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå