Gå til innhold

Prøvere i januar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! I januar skal vi begynne prøvinga!! Det er jo ikke lenge i gjen, litt skummelt, men gleder meg masse!! Vært sammen med mannen i 5 år, begge har faste jobber og hus så alt ligger til rette :)

 

Er det flere som skal starte i begynnelsen av 09??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei så koselig:) Skal ikke begynne i begynnelsen av 09, men sånn ca midt på sommeren. Har noen ting vi skal bli ferdige med først. Han skal bli ferdig med studiene, også skal vi på en tur, som vi tror det er lurt å ta før jeg blir gravid, i begynnelsen av juli. Men da går startskuddet!! :) Gleder meg til å slutte med plasteret, det blir om fire måneder, vil ha noen måneder å få regelmessig mens på før jeg begynner å prøve...

 

Men lykke til med prøvinga, det går nok bra:) Det er jo ikke lenge til i det hele tatt;) heldiggris;) hehe

Skrevet

Hei!

Ja vi blir prøvere i Januar.. Slutta på pilla i Juli.. Da var vi igrunn klare.. Så plutselig er det liksom så mye som skjer fra nå til jul, så vi har bestemt oss for å vente til januar.. Da blir det full rulle:)

Gleder meg kjempemasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...