Shabby Cheap Chic Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 hva slags program bruker dere til å spille filmer o.l på?
Libido- Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Du må ha et program som laster ned bittorrents f.eks bitlord eller bitcomet. Last ned en vlc-player. Her er det gratis: http://www.videolan.org/vlc/
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Deg igjen gitt... takk.. Og hvordan finner man igjen det man har lasta ned? Er det ikke sånn at de forsvinner fra nedlastningsskjermen etter at de er lasta ferdig? de blir jo bare liggende der.... Har ikke brukt BitTorrent før.. Godt at du er her inne:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 hHvilken av de skal jeg laste ned da? Er så mange forslag nedover.. *føler meg litt dum*
Libido- Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Mener du inne på piratbay eller på den linken jeg ga deg?
Libido- Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Men uansett piratbay: - Last ned det som har flest seedere. (SE). - Skal du laste ned film, er dvdrip et veldig bra format. Står det dvdrip bak, velg den. - Les kommentarer, står det thanks, good osv er den bra. Mens andre har dårlig omtale og kan f.eks bare være en tullefil eller det er noe feil med den.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 jeg mente det andre programmet men fant det ut.. Takk for PB tips i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå