Globox Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Har en svært så stabil syklus på 28 dager, men har siden vi begynte å prøve oppdaget at jeg får el-slim så veldig tidlig...Har fått el-slim denne mnd fra dag 6 (!) og jeg er ikke i tvil; mye, strekkbart, eggehvite osv Trodde det var vanlig å få dette fra dag 10 ca, noen dager før el, og jeg burde jo ha el på dag 14 med så regelmessige sykluser, men nå blir jeg veldig i tvil, er på dag 8 i dag og dette er 3. dagen med el-slim. De siste mnd har jeg oppdaget det fra dag 8 ca. Det har også vært tørt da fra rundt dag 11-12. Jeg temper ikke og har ikke el-tester i hus, ingen andre kroppslige el-symptomer heller. Noen som ha peiling her inne? Tenker det blir sengevals fom i dag da, sånn for sikkerhets skyld, tenker guben blir fornøyd =P
TinaP Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg klarer ikke å se/kjenne forskjell på slim fra dag til dag og om livmorstappen er sånn og sånn. Jeg bruker EL test og da vet jeg enkelt og greit når EL er. Kanskje du skulle prøvd det også, for å være helt sikker.
Globox Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Ja jeg skulle nok prøvd tester, men har ingen i hus nå og får ikke kjøpt før el er over for denne gan (litt dårlig råd...). Er ganske sikker på at dette er el-slim for jeg har svært lite utflod ellers i syklusen (og da er det vanskelig å se forskjell ja)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå