Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Veldig forvirret... Har jeg gått glipp av en kjendis?? Til og med etter alle de timene jeg har saumfart seher.no?? Ulrikke Lund, anyone? Den mest besøkte bloggen på blogg.no, over alle glamourmodellene og programlederne...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 hun er "ingen".har bare blitt kjent gjennom blogging.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Skriver hun så interessant da, eller? Kikket innom, så ikke akkurat nye spennende:-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Aha... Ja, men det var jo betryggende for meg! Det gjør forresten litt vondt i sjela å se at de mest populære bloggerne der inne er enten glamourmodell, programleder for verdens minst sette tv-program eller bare blond og deilig. Er det det vi er opptatt av i dag, liksom?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 haha. nej hun er ikke så veldig bra nej. jeg liker ikke bloggen hennes, men fjortisjenter som har vic beckham som moteicon elsker henne jo så klart og vil være hennes beste venn.. hehe. kan dere ikke lese og kommentere meg litt mer da, så kan jeg bli alle dib-mødres store guru på blogg.no hehe.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Kan jeg godt, siden min egen blogg er så kjedelig at jeg dævver.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 Jo, jeg kan godt trå til for fellesskapet! Men da må du lese min og, når jeg endelig får stablet den på beina... hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 ja, jeg elsker å lese blogger så helt klart bolledeig!
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 Ok, gi meg fem. Holder på med noe der inne Men, altså. Jeg er helt ny, så ikke forvent allverdens, nå! hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 har kommentert hos deg flinke! hehe.. gud som du søler når du spiser popcorn da. fnis.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2008 outandproud.blogg.no Jeg satt faktisk og leste bloggen din i går, kjerringa! Syntes den var kjempe koselig, jeg Dere kan gjerne komme med tips til ferskingen her.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 Haha, var vel mer en popcornkrig som hadde foregått, hehe:-) Har lagt inn nytt innlegg nå. Ble litt vel sentimental og overtrøtt her jeg sitter:-P
Gjest Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Takktakk, men jeg er nok like fersk selv, hehe! Skal se på din nå!
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2008 Jeg har kommentert deg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 bolledeig..du trenger noen bilder på bloggen din!
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. november 2008 Jeg holder på hehe. Er så skeptisk til å legge ut bilder av avkommet...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 ja, det er jeg også..men har noen. du kan jo legge ut bilder av andre ting da.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. november 2008 Yes, det kommer. Må bare finne ut hva jeg skal skrive om først Bloggen din er forresten dritkul! Beundrer stilen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå