Gå til innhold

Hvem er Ulrikke Lund?


Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig forvirret... Har jeg gått glipp av en kjendis?? Til og med etter alle de timene jeg har saumfart seher.no??

 

Ulrikke Lund, anyone? Den mest besøkte bloggen på blogg.no, over alle glamourmodellene og programlederne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er "ingen".har bare blitt kjent gjennom blogging. :D

 

 

 

Skrevet

Skriver hun så interessant da, eller? Kikket innom, så ikke akkurat nye spennende:-)

Skrevet

Aha... Ja, men det var jo betryggende for meg!

 

Det gjør forresten litt vondt i sjela å se at de mest populære bloggerne der inne er enten glamourmodell, programleder for verdens minst sette tv-program eller bare blond og deilig.

 

Er det det vi er opptatt av i dag, liksom?

Skrevet

haha. nej hun er ikke så veldig bra nej. jeg liker ikke bloggen hennes, men fjortisjenter som har vic beckham som moteicon elsker henne jo så klart og vil være hennes beste venn..

 

hehe. kan dere ikke lese og kommentere meg litt mer da, så kan jeg bli alle dib-mødres store guru på blogg.no

 

hehe.

Skrevet

Kan jeg godt, siden min egen blogg er så kjedelig at jeg dævver.

Skrevet

Jo, jeg kan godt trå til for fellesskapet! Men da må du lese min og, når jeg endelig får stablet den på beina... hehe.

 

Skrevet

ja, jeg elsker å lese blogger så helt klart bolledeig! :D

 

 

Skrevet

Ok, gi meg fem. Holder på med noe der inne :)

 

Men, altså. Jeg er helt ny, så ikke forvent allverdens, nå! hehe.

Skrevet

har kommentert hos deg flinke! hehe.. gud som du søler når du spiser popcorn da. fnis.

 

 

Skrevet

outandproud.blogg.no

 

Jeg satt faktisk og leste bloggen din i går, kjerringa! Syntes den var kjempe koselig, jeg :) Dere kan gjerne komme med tips til ferskingen her.

Skrevet

Haha, var vel mer en popcornkrig som hadde foregått, hehe:-) Har lagt inn nytt innlegg nå. Ble litt vel sentimental og overtrøtt her jeg sitter:-P

Skrevet

Takktakk, men jeg er nok like fersk selv, hehe! Skal se på din nå!

Skrevet

Jeg har kommentert deg :)

Skrevet

bolledeig..du trenger noen bilder på bloggen din! :D

 

 

Skrevet

Jeg holder på :) hehe.

 

Er så skeptisk til å legge ut bilder av avkommet...

Skrevet

ja, det er jeg også..men har noen. du kan jo legge ut bilder av andre ting da.

 

 

Skrevet

Yes, det kommer. Må bare finne ut hva jeg skal skrive om først :)

 

Bloggen din er forresten dritkul! Beundrer stilen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...