Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 kan man bli gravid hver mnd med bare en eggleder? har hørt mange delte meninger om dette. Har noen av dere erfaring? måtte operere vekk hø eggleder i april, det har fortsatt ikke klaffet etter den operasjonen. Var hos gynekologen som opererte meg, for en uke siden og han undersøkte meg med innvendig UL og sa at jeg hadde hatt eggløsning fra hø side. Dumme,nervøse meg glemte jo å spørre om en kan bli gravid hver mnd,selv med bare en eggleder.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren og de sa til meg at hver mnd "konkurrerer" hver side om å modne og slippe et egg. Den som får det til fortest vinner. Derfor vinner nå bare den ene siden hele tiden. Jeg trodde ikke helt på det, men jeg ble gravid med en gang jeg prøvde etter operasjonen, så dersom det ikke er noe galt med den siden du har igjen så skal det gå fint å bli gravid igjen. Husk bare å bli henvist til tidlig ultralyd ca ved uke 7 ved neste graviditet, fordi man har større sjanse for å få en ex.u igjen. Lykke til:)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 var hos gynekologen som opererte meg i slutten av oktober, han tok innvendig UL på meg og sa at den andre egglederen jeg hadde igjen,så helt fin og normal ut:) alt lå til rette for at vi skulle få "laget" baby på den "normale" måten...sa han Da er d bare å ta tiden til hjelp å se da takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå