Gå til innhold

Herkules....(nicket)

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

hvordan går det med deg?

må bare sjekke opp;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå nå ble jeg jo helt rørt

Ikke hormonell jeg nei;)

Neida ingen baby på meg, Jeg har hatt en fin dag med mann og sønn.

Vi har vært ute i flere timer og jeg er dødssliten!

Jeg har fartet rundt og da jeg satt i bilen så kom jeg til at jeg ikke hadde kjent liv i dag. Så da tok jeg til tårene, men nå har jeg fått roet meg og kjent etter og dytta litt og fått svar så nå er jeg rolig igjen

Det er jammen rart å gå sånn å vente:) det var godt å gå til jm på torsdag og det var godt at hun bestilte overtidskontrolltime til meg, selv om jeg syns det er litt sent at man ikke kommer inn til sykehuset før 14 dager over.

Så hyggelig at dere bryr dere

Hvordan er det med dere?

Det er heldigvis mulighet for at ting skal skje før den tid:)

Gjest elissa2
Skrevet

jo,går jo her å tusler rastløs rundt og håper så inntenst på at ting skal skje............har 2 aktive tasser fra før av,og merker det bynner å bli tungt.....men jeg går vel som vanlig over termin jeg...........(6 dager igjen)

vet du om du får gutt eller jente?

Skrevet

Nei jeg vet ikke om det er gutt eller jente og er veldig spent på å møte den lille

Pappan er nå overbevist om at det kommer en stor treig jente siden det tar så lang tid

FIkk en liten gutt 4 uker før termin sist- en liten skarping:)

Tenk at jeg nå har vært gravid i over en månded mer enn sist

ja er ikke like smidig lenger Magen har rett og slett blitt så stor at jeg føler at jeg ikke funker helt.

Kan ikke løpe kjapt om det er noe med gutten ,og pappaen er så treig noen ganger!

Har du gått over begge de forrige gangene? Hvor gamle er de?

Gjest elissa2
Skrevet

eldste gutten er 8 år,han kom ei uke før termin...

minste gutten er nettopp blitt 3 år,og han kom ei uke over termin......

så håper jeg er heldig og får før termin den gangen her:))

har bare en haug med mase rier, som kommer regelmessig,opp til flere timer, slik at jeg tenker at yes,nå er vi i gang.........men så forsvinner de bare....det er så dårlig gjort.

4 uker før termin? starta av seg selv eller?

ja kan tenke meg du merker forskjell på svangerskapene da ja.....en mnd har myyyyye å si.....men nå er det ikke lenge til du har gullet ditt her.....det er jo begrensa hvor lenge mini kan bosette seg i magen din.......med mindre muligheten for å bytte ut barnevogn mot moped er tilstede???slik at junior har å bruke når den melder sin ankomst som konfirmant.........jeg har personlig vurdert det selv jeg....he he he

Skrevet

Ja moped var kanskje tingen?!

Ja sist så gikk vannet med et plask og 41 timer uten noen antydning til fødsel så kom riene pang på meg og 6 timer senere var han ute.

I grunn en drømmefødsel.

Så utrolig dårlig gjort av kroppen din å lure deg sånn hele tiden

Nei når jeg først merker noe så håper jeg det blir som sist, men frykter jo det verste nå som "alt" er annerledes.

Dine barn gleder seg vel til å bli storesøsken.?

Min gutt har ikke helt skjønt det han er 2år og 3 mndr.

Gjest elissa2
Skrevet

vannet gikk med førstemann....og det synst jeg var så greit,for da visste jeg at jeg var igang;)

det er litt annerledes nå,for kan ofte tro ting er igang,men så er det ikke det.....

største gutten gleder seg veldig, han har vært igjennom dette med baby og slikt før.....minste mann er veldig fasinert av magen min, han sier at mamma har bebi i magen og slikt ,men tror ikke helt han skjønner at det faktisk skal komme en liten baby snart....he he..

du får sikkert ei lita jente den gangen her,siden det er så annerledes fra forrige gang.....blir spennende:)

er du fortsatt hjemme? eller har du havna på føden i løpet av natta????

Skrevet

Hei hei

Er ikke noe fødsel på gang her nei.

Gutten min er også fasinert over magen og at det er baby der, men konsekvensene av det aner han nok ikke

Jeg håper så inderlig at jeg slipper å gå til legen i morgen på kontroll!!!

Gjest elissa2
Skrevet

skal på kontroll i morra jeg også.og håper jeg slipper å møte opp.....sitter her med en haug med maserier nå,og bare ønsker at det skal utvikle seg til noe mer:O)

blir ikke du satt igang nå en av nærmeste dagene??

Skrevet

Tidligst fredag!!

Jeg må bare inrømme at jeg er rimelig frynsete i kantene nå.

jeg er i god form og er ikke hysterisk fordi jeg er så mange dager over, men jeg stresses over at jeg ikke kommer til overtidsvurdering på sykehuset før torsdag og at jeg vet de sender meg hjem igjen om alt er normalt

Jeg stresses også av at alt ansvaret ligger på meg, sykehuset holder på sine rutiner og ber en ta kontakt om noe endrer seg, det er en prøvelse å ha det ansvaret.

Her endrer ingenting seg, men det å ikke kjenne liv uten full konsentrasjon det er stress.

hm jeg vet ikke hvordan det er å ha maserier, men akkurat nå tror jeg at jeg kunne tenkt med det istedet for ingenting:)

Vet jeg klager litt nå, men det er her jeg føler jeg kan

Lykke til med maseriene HÅPER de virkelig gjør noe fornuftig og er effektive rier innen kvelden er omme

Gjest elissa2
Skrevet

har du mye vann du??

hjelpes, har est ut med en masse vann nå siste dagene...opp 4 kg......herregud,stiger vel snart til værs........

jeg er sikker på at du føder før fredag:) det skjer nok før du vet ordet av det:)

men må si det er veldig spennende å ikke vite når det starter......:)

man går og venter og venter,og plutselig så er en igang;)

spennende:)

Skrevet

Ja det er superspennende!

Dette er liksom noe man ikke kan planlegge uansett, sikkert en grunn til at hormonene og følelsene løper litt løpsk

Ja jeg har mye vann i kroppen, har så vondt i fingrene at jeg er litt handicapet av det, like vondt som leddgikt.

Bena er også hovne, men jeg orker ikke ta på støttestrømpene mine

Håper at mine kilo ligger i vann som tar bena fart når babyen er ute

Erfarte sist at det tok litt tid før vannet var ute, Husker at skoene ikke passa noe bedre når jeg dro fra sykehuset, men etter litt tid så passet de.

Gjest elissa2
Skrevet

ja husker godt at jeg sleit med skoa da jeg dro hjem fra føden...he he....men følte meg ellers så vanvittig slank når magen var borte.....men fikk meg den nedturen da jeansen ikke passa:( he he he he.....

det fine er jo at vannet ,det forsvinner jo relativt fort da:)

Skrevet

Vi skulle ikke ha snakket om det.

Nå er jeg veldig mye mer hoven i en fot. Blir jo bekymret her

Ja nå har jeg bestemt meg for å legge meg og ta det med legen i morgen.

Kunne tenkt meg å ikke hatt noe å bekymre meg for når jeg gikk til sengs men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...