Gå til innhold

hva synes dere om navnet Ingrid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er så fint jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det, har sansen for sånne "gammeldagse" navn. Liker også godt Johanne, Sofie, Sigrid, Signe, Sina, Anna, Johanna, Ella.....

Skrevet

da har vi samme smak:) liker ikke Sigrid da men...

Skrevet

Kjedelig navn....

 

I tillegg jobber jeg i barnehage og det er mange barn som heter Ingrid nå, blitt litt "lei" av det liksom,,,,

Skrevet

å, er det, trodde ikke det var sååå vanlig lenger...

Skrevet

Liker det kjempegodt:) samboeren min derimot er så sta at hvis vi får ei jente en gang SKAL hun hete Henriette:. .

 

Skrevet

hehe, henriette er kjempefint det da. er også en av mine favoriitter:)

Skrevet

Hehe joda, det er fint, men Henriette og Noah?

Blir litt kræsj..:)

Skrevet

ingrid og noah er bedre. har dere tenkt på en til i nær fremtid? hvordan går det på bjørknes(?) mye å gjøre?

Skrevet

Ja, det er fint:) Ikke så dum du:)

Jeg har veldig lyst på en til, er sååå babysyk at jeg burde blitt bura inne, men må vente til jeg har gått minst et år på Høgskolen først (helst til jeg er helt ferdig da:P)

Jeg går ikke på bjørknes men tar opp fag på en annen skole, men det går fint:) men deg da? Er du ferdig?

 

Skrevet

Synes navn som kongefamilien bruker faller fort....

Mange som bruker det pga det.

 

Men egentlig et pent navn.

Skrevet

jada jeg er ferdig, ble ferdig i våres. siste eksamen, var drit lei av vgs pensum da altså. går på advokatsekretær nå, to kvelder i uken, så alt er bra her. vi begynner prøving rundt jul. så kjipt å måtte vente så lenge da, hadde jo gått fint?;)

Skrevet

Heter det selv og er godt fornøyd!! Som liten ønsket jeg meg et "søtere" navn, men er i dag sjeleglad at foreldrene mine kalte meg ingrid og ikke Charlotte, Celine eller noe annet total intetsigende.. Det er liksom noe skikkelig over det navnet. I likhet med Signe, Astrid, Ragnhild og Solveig:)

Skrevet

Ja Astrid er også fint, og Hanna og Lina. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...