mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 synes det er så fint jeg:)
Mille** Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Liker det, har sansen for sånne "gammeldagse" navn. Liker også godt Johanne, Sofie, Sigrid, Signe, Sina, Anna, Johanna, Ella.....
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 da har vi samme smak:) liker ikke Sigrid da men...
frøken blå Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Kjedelig navn.... I tillegg jobber jeg i barnehage og det er mange barn som heter Ingrid nå, blitt litt "lei" av det liksom,,,,
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 å, er det, trodde ikke det var sååå vanlig lenger...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Liker det kjempegodt:) samboeren min derimot er så sta at hvis vi får ei jente en gang SKAL hun hete Henriette:. .
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 hehe, henriette er kjempefint det da. er også en av mine favoriitter:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Hehe joda, det er fint, men Henriette og Noah? Blir litt kræsj..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2008 ingrid og noah er bedre. har dere tenkt på en til i nær fremtid? hvordan går det på bjørknes(?) mye å gjøre?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Ja, det er fint:) Ikke så dum du:) Jeg har veldig lyst på en til, er sååå babysyk at jeg burde blitt bura inne, men må vente til jeg har gått minst et år på Høgskolen først (helst til jeg er helt ferdig da:P) Jeg går ikke på bjørknes men tar opp fag på en annen skole, men det går fint:) men deg da? Er du ferdig?
Dailis Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Synes navn som kongefamilien bruker faller fort.... Mange som bruker det pga det. Men egentlig et pent navn.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2008 jada jeg er ferdig, ble ferdig i våres. siste eksamen, var drit lei av vgs pensum da altså. går på advokatsekretær nå, to kvelder i uken, så alt er bra her. vi begynner prøving rundt jul. så kjipt å måtte vente så lenge da, hadde jo gått fint?
Gemini7 Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 Heter det selv og er godt fornøyd!! Som liten ønsket jeg meg et "søtere" navn, men er i dag sjeleglad at foreldrene mine kalte meg ingrid og ikke Charlotte, Celine eller noe annet total intetsigende.. Det er liksom noe skikkelig over det navnet. I likhet med Signe, Astrid, Ragnhild og Solveig:)
Mille** Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Ja Astrid er også fint, og Hanna og Lina. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå