frøken blå Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hvis du hadde kjøpt garn til meg, og jeg hadde strikket en kofte + et par ullragger (barn 4 år), - hva ville du betalt? Det er jo mye arbeid, men kan liksom ikke tenke timebetaling heller, hehe.... Vil si en realistisk pris som hun synes er grei.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Aner ikke. Men kan du ikke ringe en garn butikk som også selger ferdigstrikka (mange som videreformidler hjemmestrikk) og høre hva de tar, ,også legge deg noe under det?
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 500-600 kroner. Du får ferdigstrikkede kofter på husfliden for rundt 1000 og garnet koster jo ofte mer enn 400.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Max 300 kroner ville jeg ha betalt!
Mmmmmmamman Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Herlige barn: Du har tydeligvis aldri strikket noe.. 300 er ko knapt for garnet engang. Det er "vanlig" pris i endel strikkemiljøer å ta garnprisen ganger 4. Evnt legge litt til eller trekke litt fra om det er arbeidskrevende eller ikke. (F.eks. krever jo en kofte montering, det trengs ikke på en lue, sokker ellr votter, ergo kan en ta litt mer for en kofte.)
Blue Lady Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Venn eller familie: ingenting Bekjent: 300 kr Ukjent: 500 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå