Dibber Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Skal lage oreokake (fant oppskrift på detsoteliv.no). I oppskrifta står det smør. Er det meierismør eller margarin(melange)?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 du kan sikkert velge. jeg hadde brukt melange.
snart mor til 3 Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 hvorfor syntes folk dette er så vanskelig egentlig? står det smør så er det smør.. står det magarin så er det margarin... sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå